۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۳۰۵

دیدار معاون رییس جمهور با نماینده ولی فقیه در ایرانشهر

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جمهور و و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حجت الاسلام والمسلمین طاووسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر دیدار کرد.
ديدار معاون رييس جمهور با حجت الاسلام طاووسي

به گزارش خبرگزاری رسا، معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با نماینده ولی فقیه در ایرانشهر گفت: ایرانشهر جزء حوزه‌ای است مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) مدتی را قبل از انقلاب در آنجا تبعید بودند و از این جهت به شهر ولایت معروف است و از این جهت خدمت کردن به مردم شریف این منطقه از جهات مختلف یک ارزش است.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر صبح امروز با حبیب‌الله حقیقی معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دیدار کرد.


امام جمعه ایرانشهر در این دیدار با برشمردن موقعیت جایگاه، پتانسیل‌های موجود برای ارتقاء سطح اقتصادی مردم ایرانشهر گفت: منطقه ایرانشهر به لحاظ برخورداری از جمعیت جوان و موقعیت جغرافیایی مناسب، با حمایت‌های دولت باید به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.


در ادامه این دیدار حقیقی معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: خدمت کردن به مردم شریف ایرانشهر بنا به دلایل مختلف ارزشمند است و ایرانشهر جزء حوزه‌هایی است که حضرت آقا با آن آشنایی کامل داشته و همین امر برای آن منطقه اعتبار خاصی به وجود آورده است.


وی تصریح کرد عدم اشتغال در مناطق مرزی یکی از مشکلاتی است که برای آن باید برنامه‌ریزی و اقدام جدی کرد.


حقیقی بر اتخاذ راهکارهایی جهت تقویت سطح معیشت و سطح امنیت منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: جلسات متعدد و برنامه‌هایی در زمینه ارتقاء سطح معیشت و ارتقاء سطح امنیت پایدار منطقه، ایجاد اشتغال برقرار کرده‌ایم و همه می‌دانیم که وقتی اشتغال نباشد مشکلات زیادی از جمله شرارت و قاچاق وجود خواهد داشت. /924/د102/ج

ارسال نظرات