۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۹۶۳۵۶

انتقاد جمهوری خواهان از طرح بیمه اوباما

خبرگزاری رسا ـ یک نماینده جمهوری خواه: سیاست های رییس جمهور زندگی مردم را سخت تر می کند.
اوباما

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بر اساس گزارش یورونیوز، سخنان سه شنبه شب اوباما، رییس جمهوری آمریکا درباره تلاش برای کاهش نابرابری و بهبود وضع طبقه متوسط در این کشور با انتقاد مخالفان روبرو شد.


اوباما در سخنرانی سالانه خود در کنگره بار دیگر بر اهمیت طرح بیمه همگانی دولت تاکید کرد و از لزوم برقراری مجدد حقوق بیکاری اضطراری سخن گفت.


کتی مک موریس راجرز، نماینده حزب جمهوری خواه با اشاره به محدودیت های اداری برنامه خدمات درمانی اوباما می گوید: سیاست های رییس جمهور زندگی مردم را سخت تر می کند. با بسیاری حرف زدیم و متوجه شدیم که آن ها دیگر نمی توانند برای درمان های معمول به پزشک مراجعه کنند. واقعیت این است که این قانون عمل نمی کند.


باراک اوباما از شهروندان آمریکا خواست تا هرچه سریع تر نسبت به تکمیل پرونده های خدمات درمانی خود اقدام کنند.


او همچنین با هدف کاهش نابرابری ها، افزایش حداقل حقوق کارکنان دولت فدرال را وعده داد.


سناتور مایک لی از حزب محافظه کار تی پارتی در انتقاد از سیاست های اوباما می گوید: این نابرابری ناشی از چیست؟ ناشی از دولت. هر زمان که از حقوق و مزایای مردم آمریکا کاسته شده به مزایا و منافع سیاستمداران و دولتی ها اضافه شده است.


برنامه خدمات درمانی همگانی، از وعده های مهم انتخاباتی باراک اوباما، سال گذشته با مخالفت سرسختانه مجلس نمایندگان که جمهوری خواهان در آن اکثریت را دارند، روبرو شد. اما با پافشاری اوباما و تعطیلی موقت دولت فدرال، این برنامه سرانجام به اجرا درآمد./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات