۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۹۶۴۲۳
به دست آیت‌الله جوادی آملی؛

سند علمی وضعیت‌شناسی کتاب حوزه رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ سند علمی وضعیت‌شناسی کتاب حوزه با حضور حضرت آیت‌الله جوادی آملی در پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه رونمایی شد.
پانزدهمين همايش کتاب سال حوزه پانزدهمين همايش کتاب سال حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سند علمی وضعیت‌شناسی کتاب حوزه در همایش پانزدهمین کتاب سال حوزه پیش از ظهر امروز پنجشنبه 10 بهمن‌ماه به دست حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از اساتید برجسته حوزه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) رونمایی شد.

 

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه بررسی هشت دوره آثار علمی ارائه شده به همایش کتاب سال حوزه را در دستور کار خود قرار داده است که به سند وضعیت شناسی کتاب سال حوزه به عنوان نخستین گام در تحقق این هدف منتهی شده است.

 

براساس این سند، گزارش وضعیت‌سنجی آثار حوزوی در سه قالب ارائه می‌شود، سند وضعیت‌شناسی کتاب حوزه در یک جلد گزارش اختصاری هشت دوره کتاب سال حوزه و کتاب دوم حاوی گزارش مفصل این تحقیق است و همه اطلاعات پیش گفته را به صورت تفکیکی با اسناد مرتبط ارائه می کند که پس از همایش منتشر و در اختیار سازمان‌های پژوهشی مختف قرار می‌گیرد.

 

قالب سوم این سند فرا تحلیل دو مجموعه اول و دوم است که در اختیار صاحب نظران رشته‌های مختلف قرار می‌گیرد تا پس از بررسی دقیق قوت‌ها و ضعف‌ها راهکارهای برون رفت از مشکلات را در این عرصه ارائه کنند./920/پ203/ی

ارسال نظرات