۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۹۶۴۵۳
جهانگیری در جمع خبرنگاران:

هیچ حرکت شوک آوری برای افزایش قیمت ها نخواهیم داشت

خبرگزاری رسا ـ معاون اول رییس جمهور درباره هدفمندی یارانه هنوز سیاست‌های نهایی اعمال نشده است، ولی یقینا در افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نخواهیم داد.
جهانگيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات، گفت: واحدهای تولید مشکل دارند و ما نیز به دنبال حل این مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا رکود کشور پایان یافته و کشور به سمت رونق حرکت کند، همچنین واحدهای تولیدی رونق گرفته و کارگرها به محل کار خود برگردند، به مشکلات باید رسیدگی شود.

معاون اول رییس جمهور درباره اهداف سفر به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید، اظهار داشت: برای دولت تدبیر و امید توفیقی است که هر از چندی یک‌بار مسؤولان خدمت مراجع عالیقدر برسند و گزارشی از پیشرفت‌ کارها و مشکلات پیشرو بدهند.

وی افزود: حمایت مراجع تقلید از نظام اسلامی و دولت یک سرمایه گران‌قدری است که ما قدر این سرمایه را می‌دانیم، نفوذ کلام آقایان در میان مردم در بسیاری از مسائل می‌تواند راهگشا باشد.

جهانگیری بیان داشت: گزارشی از کارها و مشکلات را به مراجع تقلید دادیم، به ویژه درباره هدفمندی یارانه‌ها صحبت شد و نظرات مراجع بسیار مهم بود، این نظرات در دولت مطرح و استفاده می‌شود.

وی درباره نتایج شورای برنامه‌ریزی، گفت: مسؤولان استان در تمام بخش‌ها با کمبود منابع روبرو هستند، عمدتا طرح‌های را مطرح کردند که در ردیف بودجه است و کمبود منابع دارند.

معاون اول رییس جمهور یادآور شد: برخی از کارها همانند آب، سلامت، صحن شرقی حرم مطهر و راه در بودجه سال 92 و 93 تأمین اعتبار می‌شوند تا بتوان به صورت بهتر انجام شوند.

جهانگیری همچنین درباره اهدای سبد کالا تأکید کرد: سبد کالا به گروه‌های تعلق می‌گیرد که در مصوبات دولت آمده است، عمدتا به افراد نیازمند داده می‌شود، البته اگر فردی در بررسی‌ها دولت از قلم افتاده باشد قطعا با بررسی به آن‌ها نیز سبد کالا تعلق پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: درباره هدفمندی یارانه هنوز سیاست‌های نهایی اعمال نشده است، ولی یقینا در افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نخواهیم داد./993/پ202/ج

ارسال نظرات