۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۹۶۴۵۴
با سخنرانی حجت الاسلام زیبایی‌نژاد؛

طرح سیر مطالعاتی حجاب و عفاف در قم کلید خورد

خبرگزاری رسا ـ با سخنرانی رییس مرکز مطالعات زنان، طرح سیر مطالعاتی حجاب و عفاف از سوی مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا آغاز شد.
سير مطالعاتي عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با سخنرانی حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد، رییس مرکز مطالعات زنان، طرح سیر مطالعاتی حجاب و عفاف ویژه مبلغان حوزه علمیه قم، عصر پنج شنبه، دهم بهمن ماه سال جاری در مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا برگزار شد.

براساس این گزارش، این طرح مطالعاتی با حضور بیش از سی نفر از طلاب، فضلا و روحانیان حوزه علمیه قم آغاز به کار کرد.

سیر مطالعاتی حجاب و عفاف با هدف تربیت مربی حجاب از میان طلاب در حال فعالیت است که کلاس‌های این طرح از روز دوشنبه، چهاردهم بهمن ماه سال جاری در مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا آغاز می‌شود و هر هفته دو جلسه از این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

در این طرح پنج کتاب با محوریت حجاب مورد تدریس قرار می‌گیرد و در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهی‌پایان دوره اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام زیبایی نژاد در سخنانی برگزاری طرح مطالعاتی حجاب را کاری ارزنده دانست و گفت: آرزو می‌کنم تا افرادی که در این کار فعالیت می‌کنند موفق بوده و اجر خود را از خداوند متعال دریافت کنند.

حجت‌الاسلام مهدی بیاتی، مسؤول کارگروه عفاف و حجاب در نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور نیز در سخنانی اظهار داشت: مؤسسه آموزشی و پژوهشی طهورا در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی و ترویج سبک زندگی اسلامی، طرح «سیر مطالعاتی حجاب و عفاف‌» را برای طلاب و روحانیان سطح 2 و 3 حوزه علمیه در قم اجرا می‌کند.

وی افزود: در این دوره کتاب‌هایی با تخفیف در اختیار طلاب قرار می‌گیرد و آنان پس از مطالعه و مباحثه کتب، در جلسه‌ای با حضور اساتید متخصص و نویسندگان آن کتاب‌ها به رفع اشکال و دقت نظر در مسائل مطرح شده می‌پردازند.

شایان ذکر است، طلاب و روحانیان علاقه‌مند می‌توانند برای نام‌نویسی در این سیر مطالعاتی به پایگاه اینترنتی «www.tahoorahejab.ir» و یا به مؤسسه آموزشی و پژوهشی طهورا به نشانی قم، خیابان دورشهر، کوچه 22، پلاک 43 مراجعه کنند./993/پ202/س

 

ارسال نظرات