۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۵۱۶
با حضور طلاب و روحانیان؛

همایش طلایه داران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش طلایه داران انقلاب اسلامی با حضور طلاب و روحانیان در ساری برگزار شد.
همايش تخصصي روحانيت و انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران جمع شب در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی که در مجمتع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار شد به نقش روحانیت در همراهی با نهضت امام راحل اشاره کرد و گفت: روحانیت آگاه از همان ابتدا همراه با نهضت انقلاب در همه عرصه ها حضوری فعال داشته است.

 

وی با اشاره به این که روحانیت در ابتدا با نهضت انقلاب بود و با امام راحل ماند و امروز نیز همراه و مطیع رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: امام خمینی(ره) با پیروزی نهضت انقلاب، اسلام ناب را دوباره احیاء کرد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، روحانیت را پرچم داران و مشعلداران انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: تبیین دستاوردها و ارزش های اسلامی در ایام الله دهه فجر یکی از مهم ترین رسالت های روحانیت است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ابطال تز استعماری و سیاسی جدایی دین از سیاست را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل این تز استعماری را که 500 سال غرب و شرق بر روی آن مانور داده بودند باطل کردند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امام راحل یک حکومت و نظامی اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی را تشکیل و پایه گذاری کرد، گفت: امروز رسالت همه ما پاسداشت این ارزش های اصولی است.

 

وی با تأکید براین که امروز وحدت مهم ترین نیاز داخلی کشور در برابر توطئه های دشمنان است، ادامه داد: پیوند میام مردم و حکومت یکی دیگر از وظایف روحانیت است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که وحدت مانع از تحقق توطئه های دشمنان می شود، تصریح کرد: مهم ترین عامل پیروزی نهضت امام راحل وحدت و همدلی مردم و روحانیت بود.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که وحدت و همدلی میان روحانیت بهترین الگو برای جامعه است، ادامه داد: روحانیت باید در محافل، مجالس و منابر خود همواره بر ضرورت وحدت در داخل کشور تأکید کند./950/پ203/ب

ارسال نظرات