۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۹۶۵۲۶
همزمان با سالروز ورود امام خمینی؛

اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ورود امام خمینی به ایران طلاب خراسان جنوبی با اجتماع در میدان امام خمینی شهرستان بیرجند میثاق خود را با ولایت و امام شهدا تجدید کردند.
اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، همزمان با ورود امام خمینی به ایران صبح امروز بیش از 500 نفر از روحانیان و طلاب خراسان جنوبی در کنار سایر مردم اجتماع پرشوری را در میدان امام خمینی بیرجند برگزار کردند.

 

در این مراسم که با گلباران تمثال امام خمینی و تجدید بیعت با امام و مقام معظم رهبری همراه بود طلاب در بیانیه ای اعلام کردند همچون سال های قبل حامی آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده و برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اتصال انقلاب به انقلاب جهانی امام زمان از هیچ ایثاری فرو گذار نیستند.

 

همچنین حجت الاسلام محمدعلی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در این مراسم با بیان این که ورود امام خمینی به کشور برای همیشه بنیان حکومت های ظالم و خود کامه نه تنها در ایران بلکه در تمامی نقاط جهان را فرو ریخت، گفت: در 12 بهمن ماه سال 57 سرنوشت ملت ایران برای همیشه تغییر کرد و استقلال، آزادی مهم ترین برکت ورود امام برای مردم انقلابی و مستضعف ایران بود.

 

وی با بیان این که امروز هم ملت ایران مانند مردم سال 57 ترسی از ابرقدرت ها ندارند، گفت: ما هرگز از آرمان های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و استفاده از انرژی صلح آمیز حق مسلم ملت ایران است و غرب نباید مذاکرات ایران را بر سران1+ 5 به معنای سازش با استکبار تلقی کند.

 

حجت الاسلام رضایی بیرجندی با بیان این که روحانیان و مردم همچون گذشته خط مقدم دفاع از رهبری و مبارزه با استکبار هستند، گفت: همانطور که امام خمینی در رهنمودهای خود مردم را ولی نعمتان نظام عنوان کرده اند مسؤولان نظام وظیفه خدمت رسانی به ملت ایران را دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که مهم ترین رسالت روحانیت و مسؤولان فرهنگی اشاعه فرهنگ و خاطرات انقلاب در میان نسل جوان است، گفت: کوتاهی در انجام این وظیفه خیانت به شهدا و امام شهدا تلقی می شود.

 

وی یادآورشد: مردم با حضور پرشور در مراسم دهه فجر پاسخ اوباما و سران آمریکا را در خصوص انرژی هسته ای با مشت گره کرده خواهند دادند.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم مسؤولان، طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برای دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دفتر وی رفتند./968/پ202/ب

ارسال نظرات