۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۹۶۵۴۱
آیت‌الله علوی گرگانی:

آثار و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نظام اسلامی بر پایه حرکت در مسیر اهل بیت(ع) بنا شده است،‌ یکی از وظایف مهم امروز را تبین آثار و برکات انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان دانست.
2/ آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از بسیجیان اصناف و مسؤولان اتحادیه های امور صنفی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، گفت: قم خاستگاه و آغازگر انقلاب اسلامی است.

وی بر ضرورت قدردانی مردم قم از انقلاب اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت:‌ مردم قم نقش تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند از این رو دشمنان نیز دسیسه‌ها و توطئه‌های فراوانی علیه مردم این شهر در سر می‌پرورانند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امام خمینی(ره) چون در حرکت خود نیتی الهی داشت خدواند نیز به ایشان عزت و پیروزی بحشید.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: امام خمینی(ره) به کمک مردم، انقلاب اسلامی ایران را جهانی کرد.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که به ملت ما عطا شده،‌ افزود: قدردانی از این نعمت بزرگ الهی وظیفه‌ای همگانی است و همه در جهت حفظ نام ایشان و پاسداری از آرمان‌های نظام اسلامی باید تلاش کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه، زندگی در جوار حرم کریمه اهل بیت را فرصتی بزرگ و ارزشمند دانست و بر ضرورت استفاده از این فضای معنوی تأکید کرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نظام اسلامی بر پایه حرکت در مسیر اهل بیت(ع) بنا شده است،‌ ابراز کرد: یکی از وظایف مهم امروز تبین آثار و برکات انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان است.

وی صدور انقلاب اسلامی را مورد تأکید امام راحل دانست و گفت:‌ یکی از راه‌های صدور انقلاب اسلامی تبیین دستاوردها و برکات انقلاب است./927/پ202/ج

ارسال نظرات