۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۶۲۵
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

حفظ آرمان‌های انقلاب مهم‌ترین اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان حفظ آرمان‌های انقلاب را مهم‌ترین اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان جامعه منتقل کنیم.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه فجر، بیان داشت: زنده نگه داشتن این نعمت بزرگ الهی وظیفه مردم، مسؤولان به ویژه روحانیان است.

وی با اشاره به  این که پس از گذشت 35 سال از بهار انقلاب کشور ما توانسته با وجود دشمنی‌ها به عنوان قدرتی بزرگ در جهان مطرح شود، گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب مهم‌ترین اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مبلغی گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار تفکر انقلابی در بین مردم بودند که با ایجاد روحیه مبارزه با استکبار در آن‌ها، موجب شکل‌گیری انقلاب اسلامی شدند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که امام به ملت ایران آموخت که چگونه می‌توان در همه صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی به استقلال رسید، خاطرنشان کرد: امام (ره) روح امید و اعتماد به آینده روشن را در کالبد جوامع بشری دمید.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که هویت ملی ما ریشه در هویت اسلامی ما دارد، بیان داشت: روحانیت نقش مؤثری در تقویت جوانان دارند.

وی در ادامه افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان جامعه منتقل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش ولایت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: روحانیان در برگزاری مراسم های گوناگون، اعیاد، عزاداری ها و نمازهای جماعت  به ترویج اندیشه‌های انقلاب و حضرت امام خمینی‌(ره) پرداختند.

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت روحانیت به پیروزی رسید./9451/ت303/ب

ارسال نظرات