۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۹۶۶۳۲
حجت الاسلام حاج علی اکبری:

حفظ انقلاب در گرو وحدت نیروهای دلسوز است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: امام به ما می‌گوید که در زندگی باید برای خدا کار کنیم و اخلاص داشته باشیم. اگر ما برای خدا کار کنیم بزرگترین سرمایه را در دست داریم. امام ملت را به خوبی شناخت و ملت هم امام را به درستی شناختند تا این انقلاب بزرگ رقم خورد و امیدواریم که این انقلاب به ظهور حضرت حجت ختم شود.
حجت الاسلام حاج علي اکبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری به همراه ائمه جماعات، مسئولان و کارکنان سازمان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه جماران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، اظهار کرد: رهبر عزیزمان بهترین و زیباترین تعابیر را درباره شخصیت، اندیشه و قیام امام در اختیار ما گذاشته است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور ادامه داد: خداوند از فضلش این کرامات را به امام (ره) اعطا کرد و این عبد صالح هم زمینه‌های لازم فضل الهی را فراهم کرد و این فضائل را به ملت ما اعطا کرد. اکنون که 35 سال از ورود امام می‌گذرد خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که به ما این‌چنین توفیقی را اعطا کرد.

اکبری افزود: شخصیت امام برای ما قابل تقدیر است و پس از آن شاگرد عالیقدر این امام بزرگوار یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امواج انقلاب را بر وجود ما جاری و ساری می‌کنند. ما باید این امانت بزرگ الهی را حفظ کنیم و از آن به نحو احسن حفاظت کنیم.

وی تصریح کرد: امام به ما می‌گوید که در زندگی باید برای خدا کار کنیم و اخلاص داشته باشیم. اگر ما برای خدا کار کنیم بزرگترین سرمایه را در دست داریم. امام ملت را به خوبی شناخت و ملت هم امام را به درستی شناختند تا این انقلاب بزرگ رقم خورد و امیدواریم که این انقلاب به ظهور حضرت حجت ختم شو.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: حضور ما در این مکان به منظور تجدید خاطرات و تجدید میثاق است و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف انقلاب و امام راحل گام برداریم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین حاتم‌پوری معاونت جذب و سازماندهی ائمه جماعات با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: امام شخصیت بزرگی داشت که زبان از گفتن آن قاصر است و ایشان هرگز نمی‌خواست که در موردشان جملات بزرگی گفته شود.

وی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب ما ابتدا با وجود رهبری بی‌نظیر بود که ایشان به عبادات توجه زیادی می‌کرد و همین عبادات بود که باعث شد امام بتواند انقلابی این‌چنین سنگین را رقم بزند و بعد از رهبری امام همراهی مردم شرط دوم پیروزی بود.

معاونت جذب و سازماندهی ائمه جماعات تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که بین‌مان اختلاف نیفتد؛ ما باید به معنای کلمه وحدت واقعی برسیم. وحدت ما باید حفظ شود؛ چرا که اگر ما در بین خود اختلاف و تفرقه بیندازیم این اختلاف باعث می‌شود که مردم در دین خود به شک بیفتند پس این ما هستیم که باید با حفظ وحدت این انقلاب را حفظ کنیم تا امام به آرزوهای بزرگش برسد./9665/پ203/ج

ارسال نظرات