۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۶۳۷
آیت الله نورمفیدی:

عملکرد 35 ساله آمریکایی‌ها فراموش‌شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که نباید به آمریکا اعتماد کرد، ادامه داد: انسان وقتی با شیطان صفت مواجه می ‫شود باید حواس خود را جمع کند. ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و حرف هایی که می زند ندارد و عملکرد 35 ساله آمریکایی‌ها علیه ملت ایران را فراموش نکرد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزان پسرانه شاهد گرگان، در پاسخ به سؤال دانش آموزی در خصوص مذاکرات هسته ای بر ضرورت حمایت داخلی از تیم مذاکره کننده کشورمان تأکید کرد و گفت: اگر تیم مذاکره کننده از پشتوانه داخلی برخوردار باشند به حتم می توانند بهتر از حقوق ملت ایران و منافع ملی دفاع کنند.

 

وی با تأکید بر این که نباید برخی انتقادات غیر سازنده در مسیر مذاکرات اختلال ایجاد کرد، افزود: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای مورد نظر مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی ها سعی می کنند به جامعه القاء کنند که با توافق ژنو باید فاتحه دستاوردهای هسته ای را خواند، ادامه داد: این گونه اظهار نظرات غیر اصولی و نادرست و نباید در جامعه بیان شود.

 

وی با تأکید براین که این نگاه نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای و دستاوردهای آنها در روند مذاکرات هسته ای به هیچ عنوان سازنده نخواهد بود، ادامه داد: مقام معظم رهبری نگاه منفی نسبت به مذاکرات هسته ای ندارند و بارها نیز از تیم مذاکره کننده حمایت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که نباید به آمریکا اعتماد کرد، ادامه داد: انسان وقتی با شیطان صفت مواجه می ‫شود باید حواس خود را جمع کند. ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و حرف هایی که می زند ندارد و عملکرد 35 ساله آمریکایی‌ها علیه ملت ایران را فراموش نکرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان همه توان خود را در جهت احقاق حقوق از دست رفته ملت ایران به کار گرفتند، ادامه داد: مردم باید بدانند که تیم مذاکره کننده ایرانی به حتم از منافع آنها در دوران مذاکرات دفاع خواهد کرد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که فرزندان این کشور هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا و شرکای اروپایی او نخواهند شد، تصریح کرد: ملت و مسؤولان ایران اسلامی اهل باج دادن به هیچ کشوری نیست و آمریکایی ها نیز خوب این مسأله را می دانند.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران برای رسیدن به این سطح از توان در انرژی صلح آمیز هسته ای تلاش و زحمات بسیاری را متحمل شده است، ادامه داد: بسیاری از فرزندان همین کشور در راه تثبیت جایگاه هسته ای ایران اسلامی از سوی دشمنان کشور به شهادت رسیدند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از حقوق قانونی خود دست نخواهد کشید، بیان داشت: دفاع از حقوق ملت ایران در مجامع بین المللی رسالت اصلی مسؤولان است که خوشبختانه به خوبی در حال انجام است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که قطار پیشرفت ایران اسلامی را تهدید و تحریم متوقف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی مسیرهای صعب العبور و سخت را با تکیه بر توان داخلی و مقاومت و ایستادگی ملت ایران با موفقیت پشت سر گذاشته است و دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال دانش آموز دیگری که پیرامون دولت ها پرسیده بود با بیان این که دولت روحانی هم قصد کار کردن دارد، افزود: روزی یکی از وزرای دولت احمدی ‫نژاد به منزل ما آمد و به او گفتم نیت شما خوب است، اما باید خروجی آن را در متن زندگی مردم ببینیم.

 

امام جمعه گرگان با انتقاد از کسانی که نقد دولت احمدی‫نژاد را مخالفت با نظام می‫دانند، تاکید کرد: نقد نه تنها مخالفت با نظام نیست، بلکه به نفع نظام هم هست.

 

آیت‫الله نورمفیدی در پایان در پاسخ به سؤالی درباره سفر استانی دولت یازدهم گفت: دولت روحانی تا کنون یک سفر استانی داشته و نمی‫توان قضاوتی درباره سفرهای استانی داشت، اما در مجموع باعث می‫شود دولت بیشتر با واقعیت‫ها آشنا شده و آنها را لمس کند و البته باید تصمیمات بر اساس کارشناسی و با توجه به همه جهات اتخاذ شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین در پاسخ به این سؤال که چقدر به دولت یازدهم برای رفع مشکلات امید دارید، ابرازامیدواری کرد: دولت یازدهم بتواند با تدبیر، مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را حل کند.

 

امام جمعه گرگان درباره تفاوت دولت احمدی‫نژاد و روحانی که یکی از دانش‫آموزان از وی پرسیده بود، اظهار داشت: دولت قبلی هم قصد کار داشت و دلسوز بود و بعضاً کارها را انجام داد که من نسبت به آن نقد دارم.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در خصوص خواندن دعا پرسیده بود، گفت: خواندن دعا بستگی به خواسته انسان از پروردگار دارد.  وی با بیان این که بهترین خواسته از پروردگار به دست آوردن ایمان است، اضافه کرد: 124 هزار پیامبر از سوی ذات اقدس الهی فرستاده شدند تا ما را به او نزدیک کنند.  

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: سرمایه ارزشمندی که در سال‫های عمر خود به دست می‫اوریم ایمان است و جز ایمان و عمل صالح هم چیزی را با خود به اخرت نمی‫بریم. 

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که انسان باید در دل خود به پروردگار ایمان داشته باشد، گفت: ایمانی که تنها در سر و یا بر زبان باشد ارزشی ندارد.

 

آیت‫الله نورمفیدی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در انتخاب مرجع تقلید خود دچار شک شده‫ام چه کنم، گفت: در این موارد باید از کسانی که اهل این عرصه هستند بپرسید، نه از مردم عوام که اطلاعاتی ندارند./950/پ202/س

ارسال نظرات