۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۶۶۲

برگزاری مسابقات فوتسال طلاب در شهرستان زیرکوه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیر کوه با بیان این که انجام فعالیت های ورزشی یکی از اجزای مهم زندگی طلبگی در دنیای امروز است، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر طلاب مدرسه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه مسابقات فوتسال برگزار کردند.
فوتسال

حجت الاسلام حسن صادقی، مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که ورزش یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر طلبه را تشکیل می دهد زیرا تبلیغ خوب تنها با داشتن فکر و جسم سالم ممکن است، گفت: بر همین اساس طلاب حوزه علمیه شهرستان زیرکوه در دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال در سطح شهرستان کرده اند.

 

وی با بیان این که در این دوره از مسابقات طلاب، اساتید و مداحان شهرستان زیرکوه با یکدیگر در قالب رفت مسابقه می دهند، گفت: در این دوره از مسابقات 6 تیم به مدت دو هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه با بیان این که در این مسابقات به تیم های برنده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در میان طلاب و اساتید حوزه های علمیه رخوت را از فضای علمی حوزه دور می کند.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب باید روحیه نشاط  و علم آموزی را در خود حفظ کنند، گفت: یکنواختی آفات تحصیل در حوزه های علمیه است.

 

وی با بیان این که طلاب باید نسبت به ورزش هم مانند درس های روزانه خود توجه داشته باشند، گفت: اگر طلاب ورزش را الگوی زندگی خود قرار دهند قطعا سایر مردم هم از آنها الگو برداری می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه یادآورشد: طلاب با ترویج فرهنگ ورزش دوستی می توانند مردم به خصوص نسل جوان را به ورزش دعوت کرده و آنها را از بسیاری آسیب های اجتماعی و کارهای بیهوده باز دارند./968/پ203/س

ارسال نظرات