۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۶۷۲۲
آیت الله حیدری:

انقلاب اسلامی ایران دوران‌ساز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب ما حرکت دوران سازی است که مورد عنایت اولیای الهی است.
انقلاب اسلامی ایران دوران‌ساز است فعالان هيأت مذهبي شمال اهواز و باوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه روز یک شنبه، در دیدار با فعالان هیأت شمال اهواز و شهرستان باوی، با تأکید بر نقش ویژه و بسزای این تشکلات در زمینه احیا و گسترش فرهنگ علوی و اسلامی اظهار داشت: تشکلات فرهنگی و مذهبی سهم ویژه ای در مقابله با انحرافات جامعه را برعهده دارند.

وی با اشاره به دهه فجر و سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب ما حرکت دوران سازی است که مورد عنایت اولیای الهی است.

آیت الله حیدری با بیان این که در کتب مشهور شیعی روایاتی پیرامون نهضت اسلامی موجود هست، ابراز داشت: در برخی از روایات ائمه اطهار(ع) از انقلاب و نهضتی بزرگ در آخرالزمان که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است خبر داده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون با توطئه ها و طرح های گوناگونی مواجه شده که از مهم ترین آن ها جنگ هشت سال بود.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان همچنین در ادامه سخنانش با بیان نکاتی پیرامون نهضت انقلابی ملت ایران در سال 57 تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقتدار حکومت شیعی را به مسلمانان بخشید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به روز 21 بهمن ماه یک روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در آن زمان قدرت در دست شاهپور بختیار که مأموریت ایجاد کودتایی تمام عیار با کمک ژنرال ها آمریکایی بود انقلابیون را در روز 22 بهمن ماه کشته و به حیات انقلاب پایان دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با عنایت الهی و امام عصر(عج) این توطئه ها هیچ اثری از خویش بر جای نگذاشت و 22 بهمن ماه روز پیروزی سرفرازانه انقلاب اسلامی شد.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنانش به تحولات منطقه به ویژه در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: تکفیری ها و سلفی های تندور از قدرت های غربی و عربی دستورات خویش را دریافت می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تکفیری ها را اموی مسلک خواند و با بیان این که این گروه های افراطی خواهان تشکیل حکومت و نظام بر مبنای سلطنت معاویه و یزید در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: در اخبارهای رسیده از سوریه تکفیری ها با ساخت مجسمه یزید بن معاویه خواستار نصب آن در میدان دمشق هستند.

آیت الله حیدری با تأکید بر این که تکفیری های سلفی سربازان جان برکف سفیانی و دجال آخرالزمان هستند، تصریح کرد: با توجه به شخصیت سفیانی و دجال در روایات، خونخواری و راه اندازی جنگ‌های خون آلود از مهم‌ترین ویژگی‌ها آنها است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به نقش قدرت های غربی و عربی در تحولات سوریه و عراق بیان داشت: دولت های عربی دم از مبارزه با تروریست می زند اما این مسأله بزرگ ترین تناقض جهان را به وجود آورده و خود حامی اصلی تروریست ها به شمار می روند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مردم سوریه و عراق را حامی و پیرو نظام و ارتش خویش دانست و افزود: ملت ها سوریه و عراق با دیدی باز به تحوالات کشورها خویش نگاه که با تمام وجود خود در حال مقابله با تروریست های تکفیری هستند./9458/پ203/س

ارسال نظرات