۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۹۶۷۵۲
در بیت حضرت امام صورت گرفت؛

تجدید میثاق اصحاب رسانه با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

خبرگزاری رسا ـ معاونان فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاف کردند.
بيت امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونان فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاف کردند.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ذکر فاتحه و نثار گل به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند.

حجتی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم طی سخنانی، با بیان این‌که اصحاب رسانه سربازان نظام در جنگ نرم دشمن هستند، گفت: اصحاب رسانه باید جایگاه خود را به درستی بشناسند و در خط مقدم حرکت جهادی گام بردارد.

وی با بیان این‌که رسالت حوزه رسانه خط مقدم حرکت جهادی بسیار سنگین است، ابراز کرد:‌ شناسایی دشمن و اهداف آنها یکی از اموری است که باید مد نظر قرار گیرد.

حجتی نقش مردم قم در حفاظت از انقلاب سنگین ارزیابی کرد و گفت: مردم قم قائم مقام حرکت‌های الهی هستند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از تشکیل و راه اندازی قرارگاه فرهنگی بسوی ظهور در قم خبر داد و بیان کرد: چشم انداز ما باید رسیدن به یک جامعه آگاه و متصل به ظهور امام زمان(عج) باشد.

در ادامه این مراسم رضا فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم به ایراد سخن پرداخت و  با بیان این‌که آمریکا دشمن همیشگی ملت ما است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در 12 بهمن ماه 57 هشدار دادند که آمریکایی‌ها می‌خواهند انقلاب ما را به منحرف و به سوی خود بکشانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با تأکید بر این‌که استکبار ستیزی مقوله‌ای است که از ابتدای انقلاب با نام حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب ما عجین شده است، گفت: استکبار ستیزی از انقلاب ما جدا نخواهد شد و امیدواریم در این مسیر به درستی گام برداریم.

فقیهی با بیان این‌که ولایت فقیه هدیه‌ای از سوی امام خمینی(ره) به ملت ما بود،‌ بیداری اسلامی را نتیجه زحمات امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس خواند و افزود: تلاش‌ها و خیزش‌هایی که در مصر و دیگر کشورهای اسلامی شده متأسفانه به نتیجه نرسیده‌ و این عدم موفقیت به خاطر محروم بودن این کشورها از نعمت ولایت فقیه است.

وی نقش رسانه را در تقویت نظام اسلامی سنگین ارزیابی کرد و گفت: رسانه دارای بعد اثرگذاری منفی و مثبت است.

گفتنی است، مراسم تجدید میثاق اصحاب رسانه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به همت سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان قم برگزار شد./927/پ202/ن

ارسال نظرات