۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۹۶۸۵۴
در دومین پیش‌نشست همایش فقه هسته‌ای؛

ادله فقهی منع بکارگیری سلاح‌های هسته‌ای بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین پیش نشست تخصصی همایش ملی فقه هسته‌ای به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری سازمان انرژی اتمی و جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
فقه هسته‌اي

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین پیش نشست تخصصی همایش ملی فقه هسته ای با موضوع ادله فقهی منع بکارگیری سلاح های هسته ای با رویکرد حقوق بشر دوستانه محیط زیست با همکاری علمی پژوهشگاه و سازمان انرژی اتمی، 17 بهمن‌ماه در قم برگزار می شود.


در این نشست تخصصی که در محل مدرسه مبارکه حجتیه از مراکز وابسته به جامعه المصطفی العالمیه قم برگزار می شود، حجت‌الاسلام محمود یوسف وند استادیار جامعه المصطفی العالمیه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت؛ همچنین حجت‌الاسلام سعید داوودی و ناصر قربان‌نیا به عنوان ناقد در این جلسه حضور دارند.
 
براساس این گزارش، دومین پیش نشست تخصصی همایش ملی فقه هسته‌‌ای، صبح پنج شنبه 17 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن جلسات مدرسه مبارکه حجتیه جامعه المصطفی العالمیه به نشانی قم، چهار راه شهدا، خیابان حجتیه برگزار می‌شود.


 گفتنی است همایش ملی فقه هسته ای که بررسی فتوای مقام معظم رهبری پیرامون حرمت انباشت و استفاده از سلاح های کشتار جمعی را در دستور کار خود دارد با همراهی مراکز و موسسات علمی کشور، 30 بهمن ماه 92 در سازمان انرژی اتمی در تهران و 1 اسفندماه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار خواهد شد./920/د101/ع

ارسال نظرات