۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۹۶۹۵۷

تشکیل روزانه 35 کلاس درس در حوزه علمیه امام خمینی ارومیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه امام خمینی (ره) ارومیه اظهار کرد: روزانه 35 کلاس در 9 پایه تحصیلی برای طلاب برگزار می شود.
حجت الاسلام خانبابايي، مدير حوزه علميه اروميه

حجت الاسلام محمد خانبابایی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: طلاب پس از اردوی آموزشی تربیتی به قم و بهره مندی از نکات اخلاقی آیات عظام تقلید و دیگر علماء برای ترم دوم آمادگی بیشتری یافتند.

 

 

وی با اشاره به آغاز ترم جدید حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه گفت: ترم دوم سالتحصیلی جاری طی مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خصوص مباحث اخلاقی و تربیتی آغاز شد.

 

 حجت الاسلام خانبابایی تصریح کرد: در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه قریب به 200 طلبه زیر نظر دوازده استاد مشغول فراگیری احکام دینی هستند.

 

وی با اشاره به وجود نه پایه تحصیلی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گفت: روزانه برای هر پایه تحصیلی چهار کلاس آموزشی تشکیل می شود که در مجموع تعداد کلاس های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) روزانه به 35 کلاس می رسد.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه به کلاس های فوق برنامه طلاب در این مدرسه علوم دینی اشاره کرد و گفت: آموزش خطاطی، کامپیوتر، روش تحقیق، مقاله نویسی و پاسخگویی به شبهات از جمله کلاس های فوق برنامه طلاب است.

 

حجت الاسلام خانبابایی کلاس های هفتگی شنا را از برنامه های ورزشی طلاب مدرسه علمیه ارومیه یاد کرد و گفت: کلاس های اخلاق نیز به صورت هفتگی با حضور اساتید مجرب اخلاق در حوزه علمیه تشکیل می شود.

 

وی در پایان با اشاره به تشکر از تلاش معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برای تجهیز اتاق کامپیوتر، گفت: پس از اتمام دوره آموزش کامپیوتر، دوره وبلاگ نویسی برای طلاب این مدرسه علمیه برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات