۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۹۷۰۴۵

یادواره کشوری شهید اسکندری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره کشور شهید موسی اسکندری، فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، با حضور فرماندهان لشکری کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.
شهيد سردار موسي اسکندري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره کشور شهید موسی اسکندری، فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان، باقرزاده، مسؤول کمیته تفحص نیروهای مسلح کشور، شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، خانواده شهدا، طلاب و روحانیان ظهر امروز برگزار شد.

 

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این یادواره با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف شهید اسکندری احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، ابراز داشت: شهید اسکندری تمام وجود خود را وقف گسترش فرهنگ ناب محمدی قبل و پس انقلاب اسلامی کرد.

 

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: به یقین پیروزی انقلاب اسلامی روز به ثمر نشستن تمامی اندیشه ها، تفکرات و مجاهدت های شهدا است.

 

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که ملت بصیر ایران با قیام علیه نظام طاغوتی خواهان تشکیل حکومتی عادلانه بودند، خاطرنشان کرد: دولت های غربی به سردمداری آمریکا چشم دیدن پیروزی انقلاب اسلامی را نداشته و تاکنون ندارند.

 

محمود معین پور، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در سخنانی شهید اسکندری را مظهر مردانگی در انقلاب اسلامی و جبهه های نبرد دانست و افزود: شهید موسی اسکندری با تدابیری که به کار می برد مبارزه علیه نظام شاهنشاهی را از اولویت های کاری خود می دانست.

 

وی با بیان این که شهید اسکندری شورای هماهنگی مساجد را برای نخستین بار تشکیل داد، اظهار داشت: در این شورا کارهای فرهنگی و تربیتی ویژه قشر جوان و نوجوانان برگزار می شود.

 

گفتنی است، در پایان این برنامه از خانواده شهید اسکندری تجلیل و قدردانی و همچنین از کتاب زندگانی این شهید به نویسندگی مهرنوش گرجی رونمایی شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات