۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۲۱۱
مدیر حوزه علمیه استان قم:

عقب نشینی از اصول دشمن را جری و گستاخ می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قم بر ضرورت ایستادگی بر اصول تأکید کرد و گفت: عقب نشینی از اصول سبب می‌شود که دشمن جسور شده و چند گم به جلو بردارد.
حجت الاسلام احمد فرخ فال مدير حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم جمعه شب در همایش خانوادگی طلاب بسیجی مدرسه فیضیه که در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) سبب شد تا آرزوهای استکبار جهانی از بین برود.

وی بر ضرورت بازخوانی انقلاب‌های شکست خورده در دنیا تأکید کرد و ابراز داشت: متأسفانه برخی از انقلاب‌ها هرچند به نام اسلام برپا شدند اما در ادامه به موفقیتی دست نیافتند.

مدیر حوزه علمیه استان قم ضعف بزرگ انقلاب‌های منطقه را عدم وجود رهبر دانست و اظهار داشت: مردم به خاطر این‌که رهبرانشان از تبعیض نژادی و طبقاتی برخوردار بودند نا امید شده و انقلاب خود را از دست دادند.

وی در ادامه سخنان اخیر مقامات آمریکایی را مورد توجه قرار داد و افزود: ایران اسلامی از رهبری مقتدر و هوشیار برخوردار است و ملت به پشتوانه رهبری هیچ گاه از هیاهوهای دشمن نمی‌ترسد.

مدیر حوزه علمیه استان قم بر ضرورت ایستادگی بر اصول تأکید کرد و اظهار داشت: اگر ما از اصول خود عقب نشینی کنیم قطعا دشمن جسور شده و چند گام به جلو بر می‌دارد.

حجت‌الاسلام فرخ فال انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت امام حسین(ع) دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به دنبال نجات جامعه و سیاست و احیای فرهنگ بود.

وی یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی را ایجاد روحیه خود باوری در میان مردم دانست و ابراز کرد: در گذشته متکی به غرب و شرق بودیم اما انقلاب این خودباوری را به ما داد که از نیروهای داخلی برای پیشرفت‌های مختلف استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قم با تأکید بر این‌که سیاست و دیانت جدای از یکدیگر نیستند، اظهار داشت: دشمنان در گذشته تفکر جدایی دین از سیاست را به متن جامعه وارد کرده بودند.

حجت‌الاسلام فرخ فال ولایت فقیه را از اصول و ارکان اساسی نظام اسلامی دانست و گفت: با توجه به ولایت فقیه هیچ کسی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند./927/پ202/ج

ارسال نظرات