۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۹۷۲۵۶
آیت الله موسوی جزایری:

نیروهای مسلح بازوهای توانمند ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‎که مقام معظم رهبری به داشتن نیروهای مسلح قدرتمند افتخار می کند گفت: نیروهای مسلح بازو های ولایت فقیه بوده و از همه به مقام معظم رهبری نزدیک‎تر هستند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح خوزستان، پیشرفت ها و دستاوردهای نیروهای مسلح در 35 سال عمر انقلاب اسلامی را غرور آفرین و سبب افتخار ایران در دنیا معرفی کرد و اظهارداشت: امام علی(ع) درباره قدرت نیروهای مسلح گفته است که سپاهیان اسلام و ارتشیان، دژهای پولادین اسلام در برابر دشمن بوده و سبب سربلندی برای حاکمان خود هستند.

 

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری به داشتن چنین نیروی مسلح قدرتمندی افتخار کرده و سپاسگزار خداوند بزرگ است.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اخلاص و دین مداری در میان نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح با اخلاص، دین مداری و ویژگی خدایی بودن سبب ترس دشمن از آنها شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان وجود نیروهای با اخلاص و ایمان را سبب ترس دشمن از رویارویی با ایران دانست و ادامه داد: توانایی یک نیروی با ایمان از قدرت یک دشت نیروی مسلح  بیشتر است.

 

امام جمعه اهواز با بیان این که خداوند در قرآن فرموده تجهیزات نظامی و تسلیحات خود را قوی، مدرن و پیشرفته کنید اظهارداشت: پیشرفت هایی که در ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی در ارتش صورت گرفته و ساخت انواع سلاح های پیشرفته در موقعیت های مختلف آبی، زمینی و هوایی در دنیا کم نظیر است.

 

وی تصریح کرد: امروز نیروهای جان برکف ما در آماده باش کامل قرار دارند، آموزش های مدرن و سطح بالا دیده اند و با تجهیزات مدرنی که دشمن می ترسد در عمل جسارتی و یا تلاش برای تصرف بخشی از ایران بکند در مرزها و سایر نقاط کشور حضور دارند.

 

آیت الله موسوی جزایری به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و بیان داشت: دشمنان در سخن گفتن تاکنون به مردم ایران توهین های بسیاری کرده اند اما نمی دانند که مردم ایران این بی ادبی ها را تحمل نکرده و از هیچ قدرت و کشوری نمی ترسند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در 22 بهمن، مردم ایران حضوری پرشور و قهرمانانه خواهند داشت و مشت آهنین محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به این‎که مقام معظم رهبری به داشتن نیروهای مسلح قدرتمند افتخار می کند گفت: نیروهای مسلح بازو های ولایت فقیه بوده و از همه به مقام معظم رهبری نزدیکتر هستند./9462/پ202/ب

ارسال نظرات