۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۲۹۳
معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ملت ایران در 22 بهمن مشت آهنینی به دهان یاوه گویان آمریکایی می‌کوبد

خبرگزاری رسا ـ معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال را قاطع‌تر از سال‌های گذشته پیش بینی کرد و گفت: امسال ملت ایران عهد شکنی و یاوه گویی‌های وزیر خارجه و دفاع آمریکا را دیده‌اند و با حضور ده‌ها میلیونی یکبار دیگر مشت آهنینی به دهان و سر و صورت یاوه سرایان می‌کوبند.
حجت‌الاسلام سيد يدالله شيرمردي، معاون بازرسي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی، معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را مقدمه‌ای برای رساندن انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) دانست و گفت: انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی امام زمان(عج) و باید این پرچم را به دست پرچمدار اصلی برسانیم.

وی حضور گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را باعث خوشحالی دوستان، نا امیدی دشمنان و بیدار شدن بسیاری از دشمنان غافل ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از دشمنانی که ده بیست سال پیش داشتیم، اکنون جزو طرفداران ما هستند و دنیا روز به روز بیدار می‌شود.

کلینتون: "هرجای دنیا می‌رویم سخن از ایران است"

حجت‌الاسلام شیرمردی همچنین حضور گسترده ملت ایران در این راهپیمایی را نشان دهنده مصمم بودن و ایستادگی مردم بر شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» دانست و تأکید کرد: دنیا درحال رسیدن به این شعار است به‌طوری‌که خانم کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در اظهاراتش گفته است "هرجای دنیا می‌رویم سخن از ایران است"، یعنی سخن از بیست و دوم بهمن، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی است.

معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که دهه فجر و به‌ویژه راهپیمایی بیست و دوم بهمن هر سال ویژگی‌هایی دارد، اظهار داشت: امسال ملت ایران عهد شکنی و یاوه گویی‌های وزیر خارجه و دفاع آمریکا را دیده‌اند و با حضور ده‌ها میلیونی یکبار دیگر مشت آهنینی به دهان و سر و صورت یاوه سرایان می‌کوبند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال قاطع‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود

وی راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال را قاطع‌تر از سال‌های گذشته پیش بینی کرد و با اشاره به این‌که مردم ایران آمریکا را شناخته‌اند، تأکید کرد: آمریکا بیخود خود را خسته نکند، مردم ما تسلیم نخواهند شد بلکه ما مقاوم‌تر شدند و این مقاومت تبدیل به پولاد شده است، آنها برای شکستن پولاد به فکر سلاح دیگری باشند و آن را هم هرگز به دست نخواهند آورد./956/ت303/ج

ارسال نظرات