۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۳۵۲
حجت الاسلام پناهیان:

ترس از دشمن حرکت انقلاب را کند می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بیان داشت: هرگاه دشمن قدرت نمایی می کند بدین معناست که کسانی در داخل ضعف نشان داده اند. کسانی که به دلیل ضعف ایمانشان قدرت دشمن را با شمردن اسلحه هایش محاسبه می کنند، حرکت انقلاب را رو به کندی می برند.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پناهیان در جلسه هفتگی هیئت محبین امیرالمؤمنین(ع) در میدان فلسطین با اشاره به این که هرچقدر جامعه مومنین قوی تر می شود امتحانات سخت تر و عنایات خدا هم بیشتر می شود، گفت: خدا دنبال رشد مدعیان حق است. کسانی که برای استکبار جهانی قدرتی قائلند به وعده های خدا ایمان ندارند از این رو امام وقتی می گفت آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند با یقین کامل می گفت.


وی با بیان این که باطل در ذات خودش دچار ضعف است ادامه داد: اگر سیاستمداران ما ضعف استکبار را ببینند مرعوب نمی شوند. خیانت نهضت آزادی در اوائل انقلاب ناشی از بی ایمانیشان به قدرت الهی بود.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: هرگاه دشمن قدرت نمایی می کند بدین معناست که کسانی در داخل ضعف نشان داده اند. کسانی که به دلیل ضعف ایمانشان قدرت دشمن را با شمردن اسلحه هایش محاسبه می کنند، حرکت انقلاب را رو به کندی می برند.


وی با اشاره به این که باید معجزه پیروزی دهه فجر را تببین کرد و با یقین به نصرت الهی، منتظر پیروزی های بعدی بود گفت: بعضی ها می خواهند جلوی تداوم این معجزات الهی را بگیرند و تنها محاسبات مادی را عالمانه و عاقلانه می دانند. علامه طباطبایی 50سال قبل فرمود دموکراسی بدتر از دیکتاتوری است ولی 30سال بعد از انقلاب هنوز برخی عقلشان به این مسائل نمی رسد.


حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: اذیت امروز دشمن ناشی از ضعف ماست، دشمن درجریان فتنه88 تصورکرد جامعه ما دچار ضعف و تشتت شده و اذیت ها را افزایش داد. امروز برخی می خواهند ضعفها را زنده کنند. دشمن هر چه اقتدار ما را بیشتر ببیند، بیشتر کوتاه می آید.


وی افزود: وقتی دشمن در انتخابات اخیر ، پایان نهایی فتنه 88 را دید پای میز مذاکره آمد، چون انتخابات با نشان دادن اعتماد مردم به نظام، مظهر اقتدار نظام شد. اگر سیاستمداران ما با ایمان کامل و اقتدار عمل کنند، فرج حضرت دور نخواهد بود./916/د102/ج

ارسال نظرات