۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۹۷۳۸۵
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مرکز خراسان شمالی مشخص شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی زمان آغاز و مسیرهای راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن در مرکز این استان را اعلام کرد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد، مرکز این استان را اعلام کرد.

 

وی اظهار داشت: راهپیمایی سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بجنورد صبح روز سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم از محل میدان شهید بهشتی بجنورد آغاز می شود و تا محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: در مراسم راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه امسال شعارهای اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جمله «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... از سوی مردم بصیر و همیشه در صحنه خراسان شمالی فریاد زده می شود.

 

وی اظهار داشت: سخنران ویژه راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خواهد بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی عنوان کرد: علاوه بر راهپیمایی و تظاهرات و نیز سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، برنامه های دیگری نظیر اجرای سرود هماهنگ از سوی هزار و 357 نفر از دانش آموزان مدارس بجنورد و قرائت قطعنامه پایانی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در دستور کار قرار دارد.

 

گفتنی است، پس از اعلام مسیرهای راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه در مرکز استان خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار این استان نیز از مردم استان خراسان شمالی خواسته تا به صورت گسترده در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

 

البته برخلاف رویه معمول امسال استاندار خراسان شمالی دعوت از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن را در قالب بیانیه و یا اطلاعیه انجام نداده بلکه بر اساس اعلام پورتال استانداری خراسان شمالی وی در جمع خبرنگاران، از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه دعوت کرده است.

 

پرویزی در دعوت خود از مردم استان خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه، گفت: با حضور مردم استان، راهپیمایی 22 بهمن امسال برای حمایت از نظام اسلامی، با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.

 

پرویزی اظهار کرد: دنیا برای حضور تک تک ما در این راهپیمایی حساب باز کرده است و آن را رصد می کند و به همین دلیل نیز همه ما وظیفه دینی و ملی داریم تا در این راهپیمایی شرکت کنیم.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: مردم ما بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در روز 22 بهمن حمایت خود را از ارکان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری اعلام می کنند.

 

پرویزی اضافه کرد: مدیران با عملکرد صادقانه خود دلگرمی و اعتماد مردم به نظام اسلامی را تقویت کنند./9314/پ202/ب

ارسال نظرات