۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۷۴۶۰
امام جمعه موقت اهواز:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت برای دفاع از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب انزوای بدخواهان نظام اسلامی در داخل و خارج کشور می شود، اظهار داشت: این حضور امید و نشاط را برای ملت های آزادی خواه به همراه دارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالحسن حسن زاده

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران تنها یک حرکت نبود، اظهار داشت: استقبال مردم از سختی ها در راستای عزت کشور نشان دهنده ایجاد انقلابی بزرگ در ملت ایران بود.

وی به فتوای امام خمینی درباره قتل سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: این مسأله باعث شد کشورهای غربی سفرای خود را از کشور خارج کنند و ارتباطی که قرار بود پس از پایان جنگ برقرار شود، قطع شد و مردم نشان دادند، آرامشی که در سایه ذلت و توهین به مقدسات است را نمی خواهند.

جهان ملت ایران را با عزت و اقتدار می شناسد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جهان ملت ایران را با عزت و اقتدار می شناسد، اظهار داشت: در طول 35 سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد تاریخ، شاهد سختی های ملت ایران جهت حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به اهمیت حضور پرشور مردم با توجه به بحث مذاکرات هسته ای و برخی اظهارات دولتمردان آمریکایی اشاره کرد و گفت: مردم انتظار دارند منافع مادی بر مواضع جمهوری اسلامی ترجیح داده نشود.

امام جمعه اهواز خطوط قرمر نظام را خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبری دانست و گفت: همراهی مردم با رهبری و نظام و حضور آن ها در عرصه گوناگون سبب ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که حضور مردم در صحنه نیاز جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده انقلابی پویا و در حال حرکت است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب انزوای بدخواهان نظام اسلامی در داخل و خارج کشور می شود، اظهار داشت: این حضور امید و نشاط را برای ملت های آزادی خواه به همراه دارد.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان سخنان خود با دعوت از مردم خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه به نوعی قدم گذاشتن در مسیر آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است./9464/ت302/ب

ارسال نظرات