۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۹۷۴۶۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی22 بهمن ماه سبب ناامیدی دشمنان انقلاب می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که دهه مبارک فجر ایام پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور می شود و شور و نشاط در جامعه به وجود می آورد، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی22 بهمن ماه سبب ناامیدی دشمنان انقلاب می شود.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مردم انقلابی کشور ایران و مردم ولایتمدار لرستان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، ضمن بیعت هر ساله خویش با انقلاب، امام و رهبری، موجب ناامید شدن هر چه بیشتر دشمنان اسلام می شوند.

وی افزود: یوم الله 22 بهمن ماه هر سال با ترزیق شور و نشاط انقلابی در جامعه اسلامی، گرد ناامیدی را بر سر دشمن می افکند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به ویژگی های یوم الله 22 بهمن ماه، بیان داشت: در این روز همه آحاد جامعه اسلامی با شرکت در راهپیمایی وفاداری خویش را به انقلاب اسلامی ابراز می کنند.

 وی تصریح کرد: حضور گسترده گروه ها و احزاب گوناگون نقطه قوتی برای ملت ایران است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اجتماع آحاد مردم در زیر پرچم انقلاب و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: یوم الله 22بهمن ماه هرساله کشور ما را در برابر توطئه های بیگانگان بیمه می کند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به شرایط کنونی کشور ایران و مزاکرات 1+5، بیان داشت: آمریکا از طرفی سخن از مذاکره و گفت و گو می زند و از طرفی دیگر به تعبیر مقام معظم رهبری، سخن از دوستی با مملکت ایران را مطرح می کند.

وی گفت: این دو رویی آمریکا نشان از عاری بودن آنان از منطق لازم در جریان گفت و گو و مذاکره است.

 مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی و حضور گسترده در صحنه پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان اسلام می دهند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات