۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۷۴۹۰

دعوت مراجع و علما از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مراجع تقلید، علما،‌نهادهای حوزوی و نمایندگان ولی فقیه در بیانیه های جداگانه مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید پیمان با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل دعوت کردند.
راهپيمايي22 بهمن 22 بهمن راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت مراجع و علما از مردم براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ مراجع تقلید و علما در بیانیه ها و سخنرانی های جداگانه ای از عموم مردم خواستند با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کنند.
 
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فریضه است
بر اساس این گزارش حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با تبریک دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن، بر ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی تاکید کرد.
 
وی بیان کرد: ان شاءالله راهپیمایی امسال پرشورتر از هر سال انجام خواهد شد، به گونه ای که دشمنان را مایوس و دوستان را قوی دل و امیدوار کند تا از موضع قدرت و عزت با دشمن صحبت کنند.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: سی و پنج سال است که این راهپیمایی هر ساله پرشور تر از سال قبل انجام می شود و این نشانه بیداری ملت ما است و همان گونه که رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند ما به خارجی ها نمی توانیم اعتماد کنیم.
 
وی تعبیرات و اظهارات مقامات امریکایی درباره جمهوری اسلامی ایران را زشت، رکیک و تنفر آمیز دانست و گفت: با این تعبیرات چگونه می توان به آنها اعتماد کرد، باید به ملت خود تکیه کنیم.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی یادآورشد: البته ما باید مذاکره بکنیم، اما آنچه برای ما نقد و قابل اطمینان است، ملت، قرآن و دین ما است والا آنها امروز هم یک قراردادی ببندند نمی توانیم به عنوان دوست روی آنها حساب کنیم.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر این که حفظ نظام واجب است، گفت: این راهپیمایی ها هم مقدمه حفظ نظام است و واجب به شمار می آید، امیدوارم همه با شکوه خاصی در راهپیمایی شرکت کنند و حماسه تازه ای بیافرینند.
 
مردم در 22 بهمن پاسخ زیاده گویی مقامات آمریکا را خواهند داد
حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در درس خارج خود با تاکید بر این که مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی و اظهارات سخیف مقامات آمریکایی خواهند داد، شرکت در راهپیمایی را واجب و وظیفه همگان عنوان کرد.
 
وی در ادامه با تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف، نظام اسلامی را نظامی ولایی برپایه قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) دانست.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که انقلاب اسلامی منافع مستکبران را قطع و دست دشمنان را از کشور ایران کوتاه کرد، گفت: از همان روز پیروزی انقلاب سنگ اندازی مستکبران به ویژه شیطان بزرگ آمریکا شروع شد.
 
این مرجع تقلید یادآورشد: مردم ما در نتیجه انقلاب به اوج عزت و قدرت رسیده اند و خوشبختانه در صحنه های مختلف غیرت، معرفت و بصیرت خود را نشان دادند.
 
وی با تاکید بر این که امروز شیطان بزرگ نقاب از چهره خود کنار زده است، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی از جمله اوباما، جان کری و معاون وی خانم شرمن این روزها کلمات بسیار سخیف و لاطائلاتی را درباره ایران بیان کرده و باطن و نیت خود که نشانگر کینه نسبت به ایران و ملت بزرگ ما است را آشکار کرده اند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی مقامات آمریکا درباره ملت ایران، یادآورشد: آنها عظمت ملت ایران را درک نکرده اند و در 22 بهمن امسال پاسخ خود را از ملت ایران دریافت خواهند کرد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: بر همه پیر و جوان، زن و مرد لازم است که با حضور گسترده و با صلابت هر چه بیشتر در راهپیمایی امسال عزت، غیرت و تعصب و روحیه انقلابی خود را نشان دهند و حماسه ای دیگر خلق کنند و به جهانیان انسجام و عزت و قدرت خود را نشان دهند.
 
دعوت آیت الله سبحانی از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن
گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، حضرت آیت الله سبحانی از عمومی مردم برای خلق حماسه ای ماندگار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و گفت: همه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و دین خود را به این نظام شکوهمند ادا کنیم.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر این که ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده ایم، گفت: انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید و حاصل زحمات بسیار حضرت امام است.
 
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را از مهم ترین این دستاوردها ارزیابی و تاکید کرد: کشور ما قبل از انقلاب گرفتار شیاطین بود.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را دارای عظمتی جهانی دانست و یادآورشد: این عظمت را حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و شهدا به ما دادند و خوشبختانه ما امروز کشوری سربلند در جهان هستیم.
 
حضرت آیت الله سبحانی در پایان بر ضرورت قدر شناسی از نعمت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: همه باید قدر این نظام را بدانند و برای دفاع از آن در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.
 
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فریضه انقلابی است
حضرت آیت الله جوادی آملی نیز در درس خارج خود با تاکید بر این که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک فریضه انقلابی است و هر کس ایرانی به شمار می رود باید در صحنه حاضر شود، گفت: ان شاءالله همه با جلال وشکوه فراوان در راهپیمایی حاضر و اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
 
 
وی با تاکید بر این که همه ما موظف به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن هستیم، گفت: 22 بهمن روز با عظمت دینی ما است، مساله 22 بهمن و حضور در راهپیمایی یک امر عادی نیست، بلکه جزو فریضه انقلابی است.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی افزود: انقلاب یک سلسله نافله و یک سلسه روزها دارد که به منزله فریضه است و 22 بهمن در زمره دسته دوم قرار می گیرد.
 
پرونده غرب سیاه تر از آن است که بخواهند درباره ملت عزیز ایران قضاوت کنند
وی در ادامه با بیان این که گروه 1+5 دست شان تا مرفق به خون بشر آغشته است و پرونده آنها سیاه تر از آن است که بخواهند درباره کشور عزیز و با شرافت ایران حرفی بزنند،‌ گفت:‌ عزیزان ما در دیدارهای خود با آنها افزون بر بحث انرژی هسته ای، پرونده سیاه شان در مناطق مختلف خاورمیانه و خاور دورر را یادآور شوند؛ آنها نه تنها نسبت به ما بلکه نسبت به خودشان نیز بد کردند.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان مجددا مردم را به حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت و تاکید کرد: هر کس ایرانی است باید در راهپیمایی شرکت کند، ‌ان شاءالله همه با جلال و شکوه شرکت کنیم، شعار ما این باشد که وحدت که خدا به عنوان نعمت ویژه یاد کرده است را بیش از گذشته حفظ کنیم.
 
همچنین حضرات آیات علوی گرگانی و مسلم ملکوتی نیز در بیانیه های جداگانه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف دینی و ملی مردم دانستند و از آنان خواستند با حضور گسترده خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.
 
در بیانیه حضرت آیت الله ملکوتی آمده است: امید می رود حضور گسترده و پرشور ملت بزرگوار در راهپیمایی 22 بهمن، به سان همیشه بیانگر استحکام هر چه بیشتر و گسست ناپذیری پیام امت با انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه آن شده و مایه یاس و نا امیدی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار گردد.
 
22 بهمن اوج مقاومت ملت در برابر ظلم و ستم است
حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز در سخنانی 22 بهمن را اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم دانست و گفت: تنها جمهوری اسلامی ایران است که سالگرد پیروزی انقلاب خود را در جهان جشن می‌گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه پیشرفت‌های ایران در علوم مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمن از پیشرفت‌های علمی ما نگران است از این رو دانشمندان برجسته ما را ترور می‌کند.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی هیچ‌گاه صادقانه سخن نمی‌گویند، اظهار داشت: استکبار جهانی با مکر و حیله و چهره‌ای دوگانه به دنبال فریب ملت ایران است.

وی در ادامه نتیجه پایمردی و استقامت امام خمینی(ره) و مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را استقلال و آزادی امروز کشور ذکر کرد.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی اتحاد و همدلی در کشور را رمز استقرار انقلاب خواند و ابراز کرد: وحدت جریان‌ها و گروه‌ها در سایه ولایت فقیه سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود./
 

دنیا عزم و اراده پولادین ملت ایران در 22 بهمن به نظاره می نشیند
بر اساس این گزارش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه گفت: ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است.
 
اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است. به حتم، تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، بویژه امریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده امریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.
 
 
ملت با شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ کوبنده ای به گستاخی آمریکا خواهد داد
آیت الله جنتی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر شورای نگهبان نیز در اطلاعیه ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.
 
در بیانیه دبیر شورای نگهبان آمده است: با سلام برروح بلند حضرت امام (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای عزیز به استقبال روز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم.
 
روز برقراری حکومت اسلامی و عزت و سرفرازی جهادگر اسلام و ذلت و سرشکستگی استکبار جهانی و تحقق وعده الهی ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
 
ویژگی امسال، تهدیدهای گستاخانه و شاخ و شانه کشیدن‌های بی‌ادبانه آمریکا است که مانند همیشه ملت غیور و دشمن‌شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا و هیئات من‌الذّله» پاسخ آن‌ها را خواهد داد و مشت‌های پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت‌کلمه و ولایت‌پذیری خود را به رخ آن‌ها خواهد کشید تا بدانند این ملت با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت‌های سلطه‌گر و خون‌خوار و غارتگر نخواهد شد.
 
سران قوا مردم را به حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت کردند
بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، سران قوا با تاکید بر حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از آنان خواستند با حفظ وحدت و انسجام، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
 
تاکید رییس جمهور بر حضور تمامی احزاب، گروه ها و اقوام در راهپیمایی 22 بهمن
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در سخنرانی خود انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه بزرگ تاریخی دانست.
 
رییس جمهور با تاکید بر این که همان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی می تواند عامل پیروزی در برابر قدرت های بزرگ جهانی باشد، گفت: در جریان انقلاب نصرت الهی، وحدت، فداکاری و ایثار مردم در کنار رهبری امام راحل عامل موفقیت های بزرگ شد.
 
وی اضافه کرد: امروز هم اگر همان عوامل در میان ملت در کنار پرچمدار امروز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ادامه داشته باشد ما پیروز صحنه در مقابل همه قدرت ها خواهیم بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی از ملت خواست 22 بهمن امسال متفاوت از گذشته در صحنه حاضر شوند و گفت: همه ساله ملت در این روز، عظمت و حماسه آفریدند، اما امسال سال حماسه سیاسی است و برای تحقق آن تنها حماسه 24 خرداد شاید کافی نباشد.
 
وی افزود: از همه جناح ها، احزاب، تشکل ها و اقوام، پیر و جوان، زن و مرد می خواهم در روز 22 بهمن حماسه بزرگ دیگری را بیافرینند و امیدوارم شاهد شکوه و عظمت در روز 22 بهمن امسال باشیم.
 
مردم با حضور یکپارچه عزت مندی راه امام و انقلاب را به رخ دشمن بکشند
 
رییس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه صحن علنی مجلس با تاکید بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: انشاء‌الله در روز 22 بهمن ملت ایران با حضور یکپارچه و شعارهای کوبنده بار دیگر عزتمندی راه امام و انقلاب را به رخ مستکبرین بکشانند تا بلکه به عقل بیایند و دست از گرانفروشی آن هم در شرایط بی‌وزنی بردارند و از طرفی روح ملی کشور در پناه حرکت ملت جان تازه‌ای گیرد و گام‌های خویش را محکم و سرافرازانه بردارد.
 
وی افزود: 35 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد. امام خمینی (ره) با پیام‌های روشن و حماسی خود روح ملت بزرگ ایران را به حرکت درآورد و حرکتی ایجاد کرد که نه تنها به سیطره دیکتاتور وابسته خاتمه داد بلکه موجی زنده در جهان ایجاد کرد که همه دیکتاتورها را به رعشه درآورد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز شاهد آثار حرکت امام در سال 57 هستیم که انقلاب‌های منطقه در سال‌های اخیر فقط نمونه‌‌ای از تأثیرات انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: یکی از رهبران این انقلاب‌ها در سفر اخیر به این جانب گفت: مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی این بود که ترس از هیمنه ابرقدرت‌ها نزد مسلمانان از بین برد و فضایی ایجاد کرد که بتوانند در مقابل ستمکاران بین‌المللی و دیکتاتورها ایستادگی کنند.
 
دعوت رییس قوه قضاییه از مردم برای خلق حماسه در 22 بهمن
آیت الله آملی لاریجانی نیز در سخنرانی جداگانه با توجه به درپیش بودن یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌های 35 سال اخیر، افزون بر دلگرمی مسئولان و تقویت انسجام ملی، پیامدهای عظیم خارجی نیز دارد زیرا نشان‌دهنده اقتدار کشور، همدلی جامعه و بی‌تاثیر بودن فشارهای بیگانگان است.
 
رئیس قوه قضاییه افزود: امیدواریم امسال هم همه مردم عزیز ما یک‌صدا، با نشاط و با صلابت در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و ان‌شاء ا... وحدتی را که از بسیاری از سلاح‌ها در شکست دشمن موثرتر است، بار دیگر نشان دهند.
 
مردم متحد و منسجم در صحنه حاضر می شوند
 
این گزارش حاکی است،‌ علما و شخصیت های حوزوی نیز از مردم خواستند حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشته باشند.
 
بر اساس این گزارش آیت الله مرتضی مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر حضور گسترده و همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: دشمنان هر ساله متوسل می‌شوند که مردم در این راهپیمایی حضور کمتری پیدا کرده و بگویند «مردم ایران از نظام خسته شده و از سختی‌ها به تنگ آمدند».
 
وی تصریح کرد: ولی به کوری چشم دشمنان هر ساله می‌بینیم که مردم بیشتری نسبت به سال قبل در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، امسال نیز إن شاء الله همه متحد و مسنجم حضور پیدا کرده و دشمن را مأیوس می‌کنید، یک اجتماع دشمن شکن و مأیوس کننده خواهید داشت.
 
آیت‌الله مقتدایی در ادامه سخنان خود مراجع تقلید را دلسوزان نظام خواند و بیان داشت: از دولت جمهوری اسلامی انتظار داریم همانگونه که ملت تاکنون حمایت خود را از نظام با تحمل سختی‌ها و کوشش نگه ‌داشته و اسلام را یاری کردند، دولت نیز گوش به فرمان رهبری باشد.
 
حضور حماسی در 22 بهمن عظمت ایران را به رخ یاوه گویان خواهد کشید
آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرگزاری رسا، با بیان این که ملت ایران با حضور حماسی خود در 22 بهمن اقتدار و عظمت ایران را به رخ دنیا خواهد کشید، گفت: مردم با شعارهای خود در این روز پاسخ یاوه گویی های آمریکا را خواهند داد.
 
آیت الله عباس کعبی اظهار داشت: راهپیمایی امسال پیام اقتدار، عزت، انسجام و همگرایی در پاسداری از آرمان های امام(ره)، شهدا و نظام مقدس اسلامی است.
 
وی استکبار ستیزی ملت ایران را یکی از پیام های مهم راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: در مقابل یاوه گویی های آمریکایی ها مردم کشور ما عزتمندانه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و صلابت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را نشان خواهند داد.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که حضور ملت ایران تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و شهدا است، ابراز داشت: این حرکت به پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب انجام خواهد شد و نشانه پیوند عمیق امامت و امت است.
 
پاسخ ملت در 22 بهمن امسال به گستاخی آمریکا کوبنده تر از همیشه خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان فارس پاسخ مسؤولان و ملت ایران را به یاوه گویی های مقامات آمریکایی ضروری خواند و گفت: البته مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی می توانند پاسخی کوبنده تر و تأثیر گذار تر در منظر مجامع جهانی بدهند.
 
آیت الله اسدالله ایمانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحقیرها و توهین هایی که سران استکبار به ویژه آمریکا در طول چند ماه گذشته به ملت ایران روا داشته اند، اظهار داشت: لازم است مردم خود پاسخ دندان شکنی به آمریکا بدهند.
 
وی افزود: مسؤولان به ویژه مسؤولان عرصه سیاست های خارجی ما موظفند پاسخ محکم و کوبنده ای در برابر یاوه سرایی های آنان داشته باشند اما آنگاه که دشمنان پاسخ خود را از زبان مردم بشنوند و حضور ملت را در صحنه ببینند و حس کنند، اثر بیشتری در جوامع بشری از خود به جای می گذارد و این امر معنای دیگری دارد.
 
امام جمعه شیراز با توجه به بیداری اسلامی و خیزش هایی که در دنیا انجام شده است، گفت: کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری قیام کردند و توانستند حکومت مستبد را از بین ببرند اما متأسفانه دچار حادثه شدند و استعماری که از در بیرون رانده بودند از دریچه دیگری وارد کشورشان شد.
 
حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شکرگزاری نعمت انقلاب است
آیت الله محسن مجتهد شبستری نیز در گفت وگو با خبرنگار رسا، ضمن عرض تبریک سالگر انقلاب شکومند ایران اسلامی، اظهار داشت: ملت ما برگزاری جشن و راهپیمایی هر ساله 22 بهمن را بر خود فرض و لازم می داند.
 
وی افزود: این حرکت نوعی شکر گزاری از نعمت های بزرگ الهی است که به واسطه انقلاب به دست ما رسیده است؛ نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که نصیب ما شد، نعمت ولایت فقیه که خداوند به ما مرهت فرموده است و همچنین سپاس به دلیل تحولات سیاسی، اقتصادی و نظامی که به برکت انقلاب پیش آمد.
 
امام جمعه تبریز با بیان این که در برخی از سال ها عواملی موجب می شود مردم حضور گسترده تری داشته باشند، گفت: امسال نیز از آن سال ها است؛ به دلیل مطالبی که استکبار جهانی به ویژه رییس جمهور آمریکا، وزیر امور خارجه آن و معاونش، علیه ملت ایران عنوان کردند.
 
نمایندگان ولی فقیه در سایر استان های کشور نیز در مصاحبه های جداگانه با خبرگزاری رسا و همچنین در اطلاعیه هایی از مردم خواستند حضوری دشمن شکن در راهپیمایی داشته باشند.
 
گفتنی است، دیگر نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه های علمیه، شورای عالی، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، تیپ 83 امام صادق(ع)، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، جامعه الزهرا(س)، نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم و سایر نهادها نیز در بیانیه های جداگانه از مردم برای خلق حماسه در 22 بهمن دعوت کردند. /924/
ارسال نظرات