۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۴۹۱
حجت الاسلام طاهری مطرح کرد؛

حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن، همه گزینه های آمریکا را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکا علیه ملت ایران، گفت: ملت ایران فردا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به اظهارات سخیف آمریکایی ها خواهد بود.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به این که 22 بهمن اوج وحدت عملی ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی فردا عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت بصیر، آگاه و انقلابی ایران اسلامی در شرایط خاص بین المللی که سردمداران استکبار جهانی با ادبیات وقیحانه خود درصدد تضعیف نظام اسلامی و شکستن هیمنه انقلاب هستند با فریادهای رسای الله اکبر و مرگ بر آمریکا پاسخ دندان شکنی به یاوه سرایی های دشمنان انقلاب خواهند داد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران این بار نیز در خلق حماسه ای عظیم در روز 22 بهمن پیشگام خواهند بود، افزود: حضور بی نظیر مردم کشورمان در راهپیمایی فردا پایانی بر عمر ذلت بار استکبار جهانی خواهد بود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی تاکنون بارها طعم تلخ شکست و ذلت را به مستکبران عالم چشانده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران این بار نیز با خلق حماسه ای دیگر پیروزی تازه را برای اسلام و امت اسلامی رقم خواهد زد.

 

وی با اشاره به این که هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد ابعاد تازه از عظمت و شکوه نظام اسلامی بیشتر برای جهانیان آشکار می شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی برای ملت های جهان تبدیل شده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، 22 بهمن را تجدید پیمان ملت ایران با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی فردا روز ناامیدی و ذلت استکبار و استعمار است.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: در شرایطی که شاهد یاوه گویی های مقامات آمریکایی علیه نظام و ملت ایران هستیم، راهپیمایی فردا فرصت بسیار مناسبی برای پاسخی کوبنده به اظهارات بی پایه و اساس آمریکایی ها است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، 22 بهمن را تجلی تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری است، ادامه داد: راهپیمایی فردا می تواند فرصت مناسبی برای به رخ کشیدن  وحدت درونی به دشمنان ایران اسلامی است.

 

وی با بیان این که حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حقانیت نظام و پایبندی به آرمان‌های آن را به دنیا نشان خواهد داد، تصریح کرد: این حضور حماسی می تواند پشتوانه محکمی برای افزایش قدرت چانه زنی مقامات کشورمان در عرصه جهانی باشد.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که هیچ مستکبری نمی تواند در مقابل عظمت امت اسلامی مقاومت کند، ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز شاهد آن در اقصی نقاط جهان هستیم مقدمه ای برای نجات امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام طاهری، امام راحل را احیاگر اسلام ناب در دوره جدید معرفی کرد و با بیان این که دشمنان قبل از پیروزی انقلاب تنها در پی نهادینه کردن اندیشه های غربی در ایران بودند، گفت: امام خمینی(ره) با اراده قوی و پشتوانه الهی و مردمی با شعار جمهوری اسلامی انقلاب کرد و پیروز شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات