۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۵۰۲

اکران فیلم های چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره عمار در استان کرمان گفت: تا کنون در سطح استان کرمان برای اکران مردمی فیلم ها 100 درخواست ارائه شده که با موافقتی که برای اکران صورت گرفته فیلم های این جشنواره در کپر های منطقه محروم قلعه گنج نمایش داده شدند.
نگاتيو

ایمان یونسی دبیر جشنواره مردمی فیلم در استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان با اشاره تعداد بالای درخواست های مردمی برای اکران فیلم های عمار در مناطق مختلف استان، گفت: تا کنون درخواست زیادی از سوی مردم و فعالان فرهنگی برای نمایش فیلم ها صورت گرفته که در نوع خود جالب توجه است.

وی افزود: فیلم های این جشنواره در شهرستان های بم، جیرفت، رفسنجان و سیرجان که از مناطق مهم استان هستند اکران شده و همچنین در مناطق محروم و کپر نشین قلعه گنج و عنبر آباد نمایش فیلم به خوبی انجام گرفته است.

دبیر استانی جشنواره عمار در کرمان، ادامه داد: در بین مناطقی که مردم به تماشای فیلم های این جشنواره پرداختند اکران فیلم در رفسنجان به بهترین صورت اجرا شده به طوری که در طول یک هفته اکران سالن 500 نفری سینما امین رفسنجان پر شده و بسیاری از روحانیان شهر با حضور در سینما به تماشای فیلم مشغول شدند.

وی ادامه داد: در اختتامیه جشنواره عمار در رفسنجان از جانباز دفاع مقدسی که تبعه هندوستان بوده و در رفسنجان زندگی می کند به همراه همسر ایرانی اش تقدیر شده و از کارگردان فیلم «ملی بدون کارت» که به زندگی این جانباز پرداخته نیز قدر دانی شد.

یونسی با توجه با آغاز اکران در مدرسه علمیه محمودیه، افزود: از حوزه های علمیه برای نمایش فیلم ها درخواست شده اما تا کنون فیلم صبح نیمه شعبان که تشییع جنازه مرحوم شیخ احمد کافی را روایت نموده، در مدرسه علمیه محمودیه کرمان نمایش داده شده و شاهد اکران های بیشتری در مدارس علمیه خواهیم بود.

وی با اشاره به اکران فیلم های این جشنواره در مکان های مختلف، افزود: مهم ترین مراکز اکران که بیشترین درخواست ها صورت گرفته در مساجد حسینیه و هیئات مذهبی بوده و مخاطبین نیز استقبال خوبی به عمل آوردند./9704/ت303/س

ارسال نظرات