۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۵۱۵

اعلام آمادگی طلاب و روحانیان سیستان و بلوچستان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان به مناسبت سی و پنجمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام الله 22بهمن طی بیانیه ای اعلام آمادگی خود را برای شرکت در این راهپیمایی اعلام کردند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، طلاب و روحانیان سیستان و بلوچستان طی بیانیه ای شرکت خود را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه امده است:22 بهمن ماه روز آزادی ملت ایران از زیر غل و زنجیر حکومت طاغوت 2500 ساله است، روزی که مردم آزاده با بر افراشتن بیرق اسلام و قرآن در سایه رهبری پیر خمین، نظام شاهنشاهی را به زیر کشیده و سلطنت موروثی را باطل و حکومت مردمی و اسلامی را جایگزین کردند.

 

22بهمن روز تحکیم پایه‌های انقلاب و تجدید بیعت با همه آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری و زمان بازگویی حقایق انقلاب به نسل جوان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: 22بهمن روزیست که ملت ایران با فریادهای خود پاسخی قاطع و کوبنده به دشمنان قدیمی خود خواهند داد و در این روز مشت‌های گره کرده خود را بر سر رجزخوانان تهی‌دست خواهند کوباند.

22بهمن روزیست که خیزش غیرتمندانه ملت ایران، جوانه‌های امید را از دل تحریم‌ها نمایان می‌کند و استحکام ملی و اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: اینک که درخت تنومند انقلاب اسلامی، سی‌وپنجمین سال پیروزی خود را در راه دارد بر عموم مردم فهیم و ولایی ایران لازم است که با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22بهمن اقتدار و پویایی خود را به جهانیان ثابت کنند.

 

طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان همگام و همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی ضمن شرکت در این جشن ملی، از همگان برای حضور دعوت می‌کند تا با شرکت خود پایه‌های انقلاب اسلامی را قدرت بخشیده و شکرگزار این نعمت الهی و قدردان خون شهدا باشند و بار دیگر خط قرمزی بر سیاست‌های ورشکستگان سیاسی شرق و غرب بکشند./940/د102/ب

ارسال نظرات