۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۵۳۰

راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه اصلی تیم مذاکره کننده است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی راهپیمایی گسترده یوم الله بیست و دوم بهمن را پشتوانه مذاکره کنندگان و نشانه کوتاه نیامدن از حق مسلم هسته‌ای ارزیابی کرد.
اسدالله بادامچيان، قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي اسد الله بادامچيان

اسدالله بادامچیان، قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و دوم بهمن را مظهر اقتدار ملی و اسلامی دانست و حضور ملت ایران در راهپیمایی به‌صورت خانوادگی را فرهنگ آفرینی و فرهنگ دهی اسلام ارزیابی کرد.

وی راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن را بیعت ملت با انقلاب اسلامی مطرح کرد و گفت: این راهپیمایی همواره پرشکوه بوده و باتوجه به این‌که امسال یک آزمایش راستی آزمونی از غربی‌ها گرفته شد، اهمیت ویژه دارد و پرشکوه‌تر خواهد بود.

بادامچیان با اشاره به این‌که برخی تصور می‌کردند اگر رفتیم و با غربی‌ها مذاکره کردیم، آنها به عهد و حرف‌شان پایبند می‌مانند و مشکلات حل می‌شود، اظهار داشت: ملاحضه کردید که مذاکره هم انجام شد، ما اعلام کردیم نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم، دنیا هم فهمید، ایران به توافق ژنو مبنی بر این‌که نصف اورانیوم بیست درصد را طبق توافق نگه می‌داریم و نصف دیگر آن را پنح درصد می‌کنیم، عمل کرد اما آنها عمل نکردند، کرکری هم می‌خوانند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها بی ادبانه و بی تربیت‌گونه از یک سو می‌گویند می‌خواهیم مذاکره کنیم و از سوی دیگر می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است، افزود: آنها می‌خواهند از این فرصت هم ضعف‌شان را در مقابل ایران بپوشانند و هم قلدری کنند، ملت ما در برابر قلدرها در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن مرگ بر آمریکای ناب می‌گوید.

وی راهپیمایی گسترده یوم الله بیست و دوم بهمن را پشتوانه مذاکره کنندگان و نشانه کوتاه نیامدن از حق مسلم هسته‌ای ارزیابی کرد و با تأکید بر این‌که هیچ موضع ضعفی در مذاکرات نمی‌شود داشت، افزود: مذاکره کنندگان بگویند ملت ایران این خواست را دارد و ما خلاف آن را نمی‌توانیم بگوییم./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات