۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۹۷۵۴۷
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

دفاع از انقلاب دفاع از آزادی‌خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران در حرکت‌های آزادی‌خواهانه گفت: دفاع از انقلاب، دفاع از آزادی‌خواهان مظلوم جهان است.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، فشار دشمنان به انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ، تهاجم فرهنگی و انواع تحریم را ناشی از ارائه الگوی مقاومت به سایر کشورها از سوی ایران دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند اینگونه القا کنند که عاقبت، ایستادگی محکوم به شکست است.
وی امید و میل مسلمانان به استقلال در دوران کنونی را ناشی از حرکت و حضور ملت ایران در صحنه دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی آزادی‌خواهان فضای نظام سلطه را و این ایده را هیچ کس نمی‌تواند در برابر زیاده‌خواهی‌ها قد علم کند در هم شکست.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نتیجه‌گیری کرد: بالاترین و بهترین کمک به مردم مسلمان و آزادی‌خواهان دنیا این است که با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کنیم و در راستای حفظ آن، همه تلاش‌هایمان را به کار ببندیم تا پرچم اسلام همچنان در اهتزاز بماند.
وی هدف انقلاب اسلامی را همان هدف مهدویت دانست و افزود: امام راحل همواره در بیانات خود به این نکته اشاره داشتند که انقلاب اسلامی مقدمه نهضت جهانی مهدی موعود(عج) است و ما امروز نتیجه این حرکت را در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان منطقه شاهد هستیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی گسترش بیداری اسلامی در سرتاسر جهان را متاثر از انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: این امر قدرت و تاثیر مهدویت را به نمایش می‌گذارد.
وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی علیه ملت ایران، این امر را ناشی از روحیه استکباری آنان دانست و اظهار داشت: در روز 22 بهمن مردم با حضور در راهپیمایی و خلق حماسه‌ای باشکوه پاسخ این جسارت‌ها را خواهند داد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سابقه دشمنی استکبار با ملت ایران را مربوط به ابتدای تاریخ انقلاب دانست و افزود: مردم با حضور یکپارچه نشان خواهند داد که حساسیت‌ها را درک می‌کنند و اهل بصیرت هستند.
وی ادامه داد: در یوم‌الله 22 بهمن امسال همه آحاد ملت‌ ایران، جریانات سیاسی، مذاهب و اقوام مختلف به صحنه دفاع از انقلاب می‌آیند و این یک‌رنگی نشان می‌دهد که ملت ایران پشت سر نظام اسلامی خود قرار دارند./9191/د102/ی
ارسال نظرات