۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۵۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمونه عملی ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نمونه عملی ولایت مداری و ضامن صلابت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و قفلی بر دهان یاوه‌گویان است.
حجت الاسلام علي شکري

حجت الاسلام علی شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از همه اقشار مردم استان سمنان و تمامی نقاط کشور برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اظهار داشت: گام‌های پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی فردا تجدید میثاق و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) است زیرا ایشان حضور ملت در صحنه را بسیار مهم و مردم را ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت جمهوری اسلامی مدل حکومتی جدیدی را به جهانیان عرضه کرد که در آن سلطه و دست‌اندازی بیگانگان جایی ندارد و از این رو جملات قاطعی همچون آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید را با پشتوانه مکتب اسلام و اهل بیت(ع) و ملت بیدار ایران به‌زبان آوردند.

 

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این که دهه فجر دهه استقلال و عزت و بصیرت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ما در طول مبارزات نهضت اسلامی خود در مقابل طاغوت زمان، بارها بصیرت خود را به معنای حضور به‌موقع در میدان به‌رخ کشیدند، حال‌آنکه در بسیاری از موارد و توطئه‌های دشمن اگر حضور به‌موقع مردم نبود طومار انقلاب درهم پیچیده شده بود.

 

حجت الاسلام شکری سالروز پیروزی انقلاب را زمانی مناسب برای بازخوانی تاریخ انقلاب و توجه بیش از پیش به توطئه‌های ریز و درشت و فراوان استکبار جهانی بر علیه ملت ما برشمرد و گفت: دست خدا همواره در گرداب‌ها یاری‌رسان ملت مسلمان ما بوده و تا هنگامی که خدا را شاهد و ناظر اعمال و منشاء حیات و قدرت بدانیم و به غیر توسل و توکل نکنیم، هست و خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف همواره باعث نگرانی و کینه دشمنان اسلام و ایران و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی است، اضافه کرد: مقامات آمریکایی حتی از فرستادن یک میمون از سوی کشورمان به فضا اظهار نگرانی می‌کنند در حالی که خود حامی بزرگ نسل‌کشی مسلمانان در کشور‌های مختلف دنیا هستند.

 

مقاومت در سایه ولایت تنها نسخه پیروزی بخش ملت ما است

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ 35 ساله بعد از پیروزی انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و سپس رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و وجود مردمانی هوشیار و مستعد و شجاع روز به ‌روز بر قدرت و اقتدارش افزوده شده است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان این که دشمنان آرزوی سر فرودآوردن ملت و انقلاب اسلامی ایران را به گور‌خواهند برد، تأکید کرد: دشمن با نا‌امیدی از غلبه نظامی بر کشور ما حربه‌هایی همچون ایجاد نفاق، اختلافات مذهبی، تهاجم فرهنگی، رواج اعتیاد در بین جوانان و جنگ نرم را مد نظر قرار داده که ملت ما در این عرصه‌ها هم باید هوشیاری و بینش خود را افزایش دهند. 

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز هر ایرانی بیدار می‌داند که مقاومت در سایه ولایت تنها نسخه پیروزی بخش ملت ما در مقابل تمامی تهدید‌ها و تحریم‌ها است و هرگونه عقب‌نشینی و تسلیم در برابر خواسته‌های ظالمانه و زیاده‌خواهانه دشمن مساوی با پایمال شدن حق ملت و خون شهدا است./977/ت302/ب

ارسال نظرات