۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۵۵۴
آیت الله موسوی جزایری:

امنیت موجود در کشور مدیون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که آمریکا نشان داده در طول تاریخ بیشترین دشمنی را با ایران دارد، گفت: بر خلاف دشمنی ها، آسیب کمتری از این توطئه ها به ایران رسیده و می توان گفت آن ها هیچ گاه نتوانسته اند دسیسه های خود را عملی کنند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار با کمیته های کودک و نوجوان، زنان و خانواده، ورزش و تشکلهای مردمی با اشاره به جانفشانی شهدا در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت موجود در کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به شهدای مدافع حرم در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این شهدا جوانانی بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) داوطلبانه به سوریه رفته و با تکفیری ها به مبارزه پرداختند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ماهیت تکفیری ها خاطرنشان کرد: این قوم ظالم بر این عقیده اند که تنها خودشان مسلمان و بقیه کافرند، اما مردم مقاوم سوریه در مقابل آن ها ایستادگی کردند و اوضاع مردم در این کشور رو به بهبود است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که دشمنان امروز بیش از گذشته احساس خطر می کنند، گفت: دشمن با ایجاد ناامنی در کشورهای اطراف ایران سعی در بر هم زدن آرامش درونی دارد اما تا به امروز نتوانسته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که آمریکا نشان داده در طول تاریخ بیشترین دشمنی را با ایران دارد، خاطرنشان کرد: بر خلاف دشمنی ها، آسیب کمتری از این توطئه ها به ایران رسیده و می توان گفت آن ها هیچ گاه نتوانسته اند دسیسه های خود را عملی کنند.

آیت الله موسوی جزایری به جایگاه بانوان و مقایسه آنان قبل و بعد از انقلاب در کشور اشاره و تصریح کرد: آمار زنان با تحصیلات تکمیلی پیش از انقلاب 1 درصد بوده که امروز این آمار به بالای 15 درصد رسیده است که این نشان از ایجاد زمینه شکوفایی در انقلاب اسلامی ایران است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات