۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۵۶۶
متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم تهران:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن تمام تبلیغات دروغ و یاوه سرایی‌هایی که دشمنان مبنی بر سرد شدن مردم از انقلاب انجام می‌دهند، را خنثی کرده و لحن دشمن را تغییر می‌دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود مجد، متولي مدرسه علميه باقرالعلوم(ع) تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مجد، متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن را بهترین نمایش هیجان و شور اشتیاق انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت به نمایش گذاشتن مجدد این شور و اشتیاق در روز بیست و دوم بهمن تأکید کرد.

وی راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن را دارای  آثار و ثمرات داخلی و خارجی دانست و با بیان این‌که مردم در روز بیست و دوم بهمن خودشان را در صحنه می‌بینند، گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن تمام تبلیغات دروغ و یاوه سرایی‌هایی که دشمنان مبنی بر سرد شدن مردم از انقلاب انجام می‌دهند، را خنثی کرده و لحن دشمن تغییر می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با تأکید بر این‌که با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دشمن می‌فهمد که تبلیغاتش بی اثر بوده است و مردم همچنان پشت سر این انقلاب ایستاده‌اند، شرکت این راهپیمایی را از واجبات دانست.

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران با بیان این‌که مردم باید حالت ایثار، شجاعت و شهامتی که در گذشته داشتند را اکنون هم داشته باشند، تصریح کرد: پیام بیست و دوم بهمن این است که هرگز نباید نا امید شد، همچنانکه همه مردم در زمان انقلاب امیدوار بودند، به صحنه آمدند و نهراسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با بیان این‌که مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن به اجانب می‌فهمانند که ما این انقلاب را از دست نمی‌دهیم و تا آخرین مرحله زندگی از آن حفاظت خواهیم کرد، گفت: مردم ایران نسبت به انقلاب‌شان از مردم کشورهای دیگر جدی‌تر هستند و حضور بیشتری در صحنه‌های انقلاب دارند زیرا باهوش هستند و واقعیت‌ها را بیش از ملت‌های دیگر درک می‌کنند، این خاصیت خود ملت ایران است.

وی انگیزه و پشتوانه دینی مذهبی را دلیل و منشأ دیگر حضور بیشتر افراد در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: وقتی قرار بر این می‌شود که مردم روز بیست و دوم بهمن راهپیمایی کنند، تنها یک وظیفه ملی به حساب نمی‌آید بلکه یک وظیفه شرعی هم است لذا برخی هستند که به سختی راه می‌روند اما برای این‌که نباید واجب را ترک کنند، در راهپیمایی شرکت کرده و چند قدمی راه می‌روند و بر می‌گردند، این را ملت‌های دیگر ندارند و تنها همان ارق وطنی در آنها وجود دارد./956/ت302/ج

ارسال نظرات