۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۵۶۹
رییس بزرگ مرکز اسلامی آذربایجان غربی:

22 بهمن پاسخی کوبنده به رجزخوانی های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تنوع اقوام، ادیان و مذاهب در این استان تصریح کرد: حضور مردم از اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی فردا جلوه عینی از اتحاد و همبستگی ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.
امام خميني (رحمه الله عليه)

حجت الاسلام محمدباقر کریمی، رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم همیشه در صحنه ایران فردا با حضور پرمعنا و مفهوم خود در راهپیمایی، بار دیگر بر یاوه گویی های بدخواهان نظام پشت کرده و توطئه های آن ها را نقشه برآب می کنند.

 وی اظهار کرد: فردا مردم آذربایجان غربی از هر قوم، دین و مذهب باحضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، جلوه عینی از اتحاد و همبستگی ملی را برای جهانیان به نمایش می گذارند.

حجت‌الاسلام کریمی تاکید کرد: حضور برادران اهل سنت، شیعه و اقلیت های دینی در یک صف نشانگر وحدت در حراست از حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در ادامه به مذاکرات کشورمان با 1+5 اشاره  کرد و اذعان داشت: کسانی که برای حضور ایران در مذاکرات لحظه شماری می کردند، امروز برای این که بار دیگر خوی گردن کلفتی و استکباری خود را نشان دهند، به توافق ها پشت زده و می خواهند جمهوری اسلامی ایران را کشوری منزوی جلوه دهند.

 وی خاطرنشان کرد: ملت ایران فردا هم صدا و با مشت های گره کرده اقتدار ملی خود را به نمایش گذاشته و به رجز خوانی هایی آمریکا و ایادی استکبار پاسخی کوبنده خواهند داد. 

حجت الاسلام کریمی تاکید کرد: مردم ایران فردا ثابت خواهند کرد که اگر حاضر به مذاکره شده اند از روی مصلحت؛ حکمت، عزت و اقتدار است و اگر دهن کجی ها ادامه یابد پاسخی محکم و دندان شکن از مردم غیور و همیشه در صحنه دریافت خواهند کرد./936/ت303/س

ارسال نظرات