۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۶۰۸
نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی مذاکرات را برای اموری فراتر از هسته ای می خواهند/ دولت می خواهد با دیپلماسی مشکلات کشور را حل کند

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که دولت با دیپلماسی می‌خواهد مشکلات کشور را حل کند، گفت: باید به این نکته توجه داشت که مشکلات کشور با تکیه بر درون حل می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در دهمین شب از جشن بزرگ دهه انقلاب که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان این‌که در تاریخ همیشه دو گروه حق و باطل در برابر هم صف آرایی کرده‌اند، گفت: در این مقابله در یک طرف اراده الهی و در طرف دیگر اراده بندگان عصیان گر قرار گرفته است.

انقلاب اسلامی در برابر همه جبهه کفر قرار دارد

وی ادامه داد: در دوره فعلی ما نیز اراده حق و باطل در برابر هم قرار گرفته‌اند و به حول و قوه الهی اراده خدا بر اراده باطل پیروز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که گستره تقابل این دو دوره با هم متفاوت هستند، ابراز کرد: در این دوره رهبری و ملت ایران در مقابل سه جبهه صهیونیست، صهیونیست مسیحی و صهیونیست وهابی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به روایات اسلامی به ویژگی‌های زمان ظهور اشاره کرد و افزود: در روایات آمده که رجلی از اهل قم قیام و مردم را به حق دعوت می‌کند و از ویژگی‌های این مردم این است که در برابر توفان‌ها مقاومت می‌کنند و از جنگ نمی‌هراسند.

وی با بیان این‌که انقلاب امام خمینی(ره) در سال 42 به آغاز حرکت جهانی امام زمان(عج) کمک کرد، گفت:‌ امروز نظام اسلامی با انبوهی از جبهه کفر، نفاق، ارتجاع عربی و صهیونیسم مقابله می‌کند.

عدم توجه به رهبران الهی سبب پدید آمدن رهبران و دین بدلی می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که خداوند پیامبران خود را فرستاد تا زمینه رشد و تکامل انسان را فراهم کند، افزود: متأسفانه بشر در این زمینه نمره بدی گرفت و رهبر و دین بدلی به خاطر عدم توجه به رهبران الهی به وجود آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که شیوه رهبران الهی نرم افزاری بود، گفت: تا بشر به طور کامل آماده استقبال از رهبر الهی نشوند خداوند آخرین برگ برنده خود را به بشر ارائه نمی‌کند.

وی با اشاره به این‌که در گذشته بحث حاکم دینی مطرح بود و امروز حاکمیت دینی مد نظر است، ابراز کرد: تدبیر خداوند این است که در هر شرایطی رهبری برای بشر به عنوان اتمام حجت بفرستد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: بحث حاکم دینی یک طرفه و حاکمیت دینی دو طرفه است که یک طرف آن رهبری و طرف دیگر مردم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که مردم باید آماده باشند تا حاکمیت دینی محقق شود، اظهار کرد: رکن سوم حاکمیت دینی شریعت است.

وی بیان کرد: همانگونه که اصل انقلاب به مردم نیاز دارد بقای آن نیز نیازمند مردم است؛ زمانی که امام خمینی(ره) فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود اگر مردم سست می‌شدند همان بلایی که بر سر بنی اسرائیل آمد به سر مردم ما هم می‌آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان این‌که عصر غیبت عصر آماده سازی ظهور است، ابراز داشت: پس از غیبت کبری برخی انسان‌های خوبی بودند اما کوچک ترین کاری برای آماده سازی ظهور نکردند.

خدمت به انقلاب اسلامی عبادت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر این‌که قبل از ظهور امام زمان(عج) باید حکومتی شبیه حکومت حضرت شکل گیرد، گفت: کسانی که همه وجودشان کمک به انقلاب است بدانند که لحظه لحظه عمر آنها عبادت است؛ بدون حکومت دینی نمی‌شود زمینه ظهور را فراهم کرد.

وی با بیان این‌که امروز از دو اسلام آمریکایی و وهابی رنج می‌بریم، ابراز کرد:‌ اگر اسلام ناب به گوش مردم جهان برسد به سوی آن گرایش پیدا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: باید حکومتی با شفافیت در برابر ائمه کفر و استکبار بایستد و نظام سوسیالیسم و لیبرالیسم را به چالش بکشد و امروز انقلاب ما مدل چنین حکومتی را دارد به جهان ارائه می‌کند.

تقویت انقلاب اسلامی یک تکلیف است

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که تقویت انقلاب اسلامی یک تکلیف است، گفت:‌ متأسفانه برخی از شخصیت‌ها نه تنها به انقلاب رأی ندادند بلکه حتی یک سخن برای تقویت انقلاب نیز به زبان نیاوردند.

وی ادامه داد: برخی نیز بودند که به مقابله با نظام پرداختند و انقلاب را با چالش مواجه کرده و نظام را به سمت سازش و عدول از خطوط امام بردند.

فراگیری انقلاب نیازمند آمادگی جهانی است

نماینده ولی فقیه در سپاه فراگیر شدن انقلاب اسلامی را نیازمند آمادگی منطقه‌ای دانست و گفت: برای برپایی انقلاب جهانی باید روح اسلام به جغرافیای جهان اسلام دمیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آمادگی جهانی را از دیگر عوامل فراگیری انقلاب خواند و افزود: اگر مردم دنیا بدانند که استکبار جهانی مشکلشان است در این صورت به سمت منجی حرکت می‌کنند.

وی وظیفه مردم قم را در راه زمینه سازی برای ظهور سنگین ارزیابی کرد و گفت: مردمی یکی از عوامل درون زای قدرت هستند و در 9 دی نظام را از یک چالش بزرگ نجات دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که قدرت و نفوذ ایران برای دشمنان مشخص است، ابراز کرد: هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن جنگ‌های مختلف در منطقه ایران اسلامی است و یکی از پایه‌های اصلی شکست آمریکا در منطقه اراده الهی و وجود رهبری و ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد: ملتی که می‌خواهد در برابر استکبار جهانی بایستد باید از پشتوانه اقتصادی برخوردار باشد و از مصرف گرایی احتراز کند.

رمز موفقیت کشور همراهی با رهبری است

وی با تأکید بر این‌که نباید از رهبری جلو یا عقب تر رویم، گفت: مسؤولان باید بدانند که رمز موفقیت کشور همراهی با رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به مذاکرات ایران با 5+1، اظهار کرد: ما از این مذاکرات باید به دنبال پذیرش غنی سازی و برداشتن تحریم‌ها باشیم، اما متأسفانه برخی حرف های فراتر از مذاکرات می‌زنند.

وی دست یابی به فناوری هسته‌ای، استفاده از حقوق حقه ما در چارچوب آژانس، حق غنی سازی 3.5 تا 5 درصد، دست یابی به سوخت راکتور هسته‌ای از کشورهای برخوردار و برداشن تحریم‌ها را از خواسته‌های ایران دانست و گفت: ما به دنبال غنی سازی 20 درصد نیستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که دشمن با تهدید و تحریم می‌خواهد توان ما را اندازه گیری کند، ابراز کرد:‌ کشور ما از لحاظ نظامی قدرتمند است اما رمز موفقیت و قدرتمندی کشور ما معنویت و تکیه به ایمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که تحریم‌های دشمن علیه ما به نتیجه نرسیده، گفت:‌ هرچه تحریم‌ها بیشتر شود مقدار نفوذ ایران در خاورمیانه بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران، ابراز کرد: دشمن با محدود کردن چرخه سوخت و از بین بردن همگرایی میان ایران، چین و روسیه می‌خواهد مقاومت ما را بشکند.

دولتمردان بدانند مشکلات کشور با تکیه به درون حل می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: برخی موافق و برخی نیز مخالف مذاکرات هستند اما دولت می‌گوید که با دیپلماسی می‌خواهد مشکلات کشور را حل کند اما باید به این نکته توجه داشت که مشکلات کشور با تکیه بر درون حل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در پاسخ به سؤالی که درباره تفاوت دیدگاه‌های رهبری و رییس جمهور پرسیده شد، گفت: خیلی نمی‌توان از تفاوت دیدگاه‌ها سخن گفت چون هنوز شش ماه بیشتر از شروع به کار دولت نگذشته است.

رفتار خاتمی در سال 88 غیر قابل دفاع است

وی با بیان این‌که رفتار خاتمی در سال 88 غیر قابل دفاع است، افزود: خاتمی از رحم و شفقت نظام استفاده می‌کند و برای دو نفر دیگر نیز باید مجازات بیشتری در نظر گرفته می‌شد از این رو باید قدردان نظام اسلامی باشند.

ضرورت دوری از مصرف گرایی در کشور

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که شعارهای ملت ما انقلابی است اما در رفتارها مانند کشورهای سرمایه دار عمل می‌کنیم، اظهار کرد:‌ متأسفانه در کشور مصرف گرایی فراوان است و این‌که برخی می‌گویند وضعیت کشور بحرانی است با این شیوه به بحران می‌رسیم./927/پ200/ج

ارسال نظرات