۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۶۲۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی لبیک به رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز لبیک به رهبر معظم انقلاب است و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می شود.
حجت الاسلام قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مردم، پرشور و گسترده در راهپیمایی شرکت می کنند چرا که نظام و انقلاب اسلامی حاصل تلاش ‌های خود مردم است که با رهبری امام راحل به ثمر نشست.

 

وی اضافه کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی امروز بار دیگر با حضور یکپارچه خود در مراسم راهپیمایی به وظیفه شرعی و ملی خود عمل می ‌کنند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به تهدیدات و توطئه های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در سی و پنج سال گذشته اظهار داشت: حضور پرشور و یکپارچه مردم همیشه  پاسخی قاطع به یاوه ‌گویی‌های دشمنان نظام بوده و قدرت، همبستگی و انسجام ملت ایران را در برابر جهانیان به نمایش گذاشته است.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: ملت به خوبی دریافته اند که وارث انقلاب هستند و در برابر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان است، مسؤولیت دارند.

 

 

 

وی با بیان این که حضور در صحنه‌ های مختلف سیاسی و حمایت از نظام اسلامی لازمه تداوم مسیر شهدا است، خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و ولایی آذربایجان غربی نیز همگام با دیگر هموطنان خود، با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، به فرمان رهبری لبیک گفته و دشمن را ناامید می کنند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به حضور مردم از آغازین لحظات راهپیمایی گفت: امروز دنیا شور و اشتیاق مردم را با حضور میلیونی و منسجم آنها ارزیابی خواهد کرد./936/پ202/ب

ارسال نظرات