۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۶۴۵

حضور پرشور مردم گزینه‌‎های روی میز آمریکا را باطل کرد

خبرگزاری رسا ـ مردم سراسر ایران، با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تصدیق مجدد شعارهای سال 57 خود، ایستادگی، مقاومت و«نه» به فشار را به گوش جهانیان رساندند و مُهر ابطالی بر تمامی گزینه‌های روز میز آمریکا زدند.
حجت الاسلام مجيد انصاري

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در زاهدان، مردم، با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و پارچه نوشته‌هایی منقوش به شعارهای سنتی و بومی ایرانی خود که همان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است به خیابان‌ها آمده و سی‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

مردم غیور و ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان نیز همگام و هم صدا با سراسر کشور، دست در دست هم و با فریادهای انقلابی خود، تجدید بیعت دوباره‌ای با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری کردند.

صفوف راهپیمایی 22بهمن امسال در این شهر، فشرده‌تر از سال‌های قبل، زنجیره‌ای ناگسستنی را بوجود آورده بود و مردم فارغ از هرگونه اختلافِ لهجه، زبان، قوم و مذهب تنها برای عظمت و شکوه ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

 

حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهور در این راهپیمایی گفت: امروز وحدت سیستان و بلوچستان نمونه بارز وحدت در کشور است که شیعه و سنی دست در دست هم، پا به عرصه گذاشته و این روز بزرگ را گرامی‌داشته‌اند.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه بیان کرد: انقلاب ما نظام استبدادی ایران را به نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرد و امروز آنان که از شکست ایران مایوس هستند باید شاهد حضور تمام اقشار مردم با وحدت، در شهرها و روستاهای کشور باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم در این راهپیمایی نقشی موثر و تایید کننده در آینده کشور دارد که با گذشت سی و پنج سال از انقلاب در این راهپیمایی شاهد حضور جوانانی هستیم که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی حضور نداشتند، اما مصمم تر در این صحنه شاهد حضورشان هستیم.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: دشمنان سیلی سختی از حضور اسلام در عرصه مدیریت در ایران خوردند چرا که سعی داشتند کلمه مقدس «الله اکبر» که رمز پیروزی انقلاب و سایر کشورها در منطقه است را به واژه‌ای نفرت‌انگیز تبدیل کنند.

 

این مقام مسئول گفت: امروز استکبار برای اینکه موج وحدت را بشکند، عناصر خود فروخته خود را با ارائه چهره مشوش از اسلام، قصد متلاشی کردن پیکر انقلاب اسلامی را دارد و دشمن با استفاده از رسانه‌های عمومی قصد دارد از اسلام چهره‌ای تروریستی نشان دهد اما علما و ملت مسلمان نخواهند گذاشت این توطئه به هدف خود برسد.

 

در پایان سخنرانی در زاهدان، قطعنامه نهایی راهپیمایی با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، نمایندگان مجلس، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، طلاب و روحانیان، بسیجیان، دانشگاهیان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی قرائت شد و مردم نیز با تکبیر و شعارهای خود آن را تایید کردند.940/پ202/ب

ارسال نظرات