۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۶۵۲
حجت الاسلام والمسلمین قریشی عنوان کرد؛

تبعیت از ولایت فقیه گزینه روی میز مردم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم آذربایجان غربی در پاسخ به رجزخوانی هایی آمریکایی ها امروز پرشور و گسترده در راهپیمایی شرکت کرده و تبعیت از ولی فقیه را به نمایش گذاشتند.
انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امروز در جمع پرشور و گسترده مردم ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی  تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردندو تبعیت از رهبری را به عنوان گزینه روی میز یادآور شدند.

خطیب جمعه ارومیه  از حضور شکوهمند مردم ارومیه و دیگر نقاط استان در راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: مردم ما وظیفه الهی، دینی و ملی خود را به خوبی انجام داده و انسجام ملی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده حجت الاسلام و المسلمین حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی،خاطرنشان کرد: این روحانی نستوه و مجاهد یکی از افراد تاثیرگذار در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است.

وی برای حجت الاسلام و المسلمین حسنی آرزوی سلامتی و توفیق کرد و افزود: مردم مؤمن و ولایی آرذبایجان غربی هیچ گاه رشادت ها و فداکاری های این بزرگوار را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است، راهپیمایی 22 بهمن در شهر ارومیه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم ارومیه برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب را با شعارهای ضد استکباری سپری کرده و خشم و انزجار خود را از صهیونیسم و ایادی استکبار اعلام کردند./936/پ202/س

ارسال نظرات