۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۹۷۶۶۱

مردم قم در 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه قم امروز با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

امروز مردم قم با تأسی از رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید به خیابان‌ها آمدند و با انبوه جمعیت پاسخ محکمی به استکبار جهانی و یاوه‌گویان دادند.

مردم قم از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهید مطهری تجمع کرده و از مسیرهای مشخص شده به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

حضور مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پر شور تر از سال‌های گذشته بود و مردم با این حضور خود به دشمنان نشان دادند که از تهدیدها و تحریم‌های آنها هیچ ترسی ندارند و تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مردم قم امروز با حضور حماسی خود جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه‌گویی‌ها و تهمت‌های مقامات آمریکایی دادند.

مراجع تقلید، علما، طلاب، روحانیان و مسؤولان استانی همراه با اقشار مختلف مردم همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

مردم قم با شعارهای مر بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، هیهات منا الذلة و شعارهای حماسی دیگر تبعیت خود از ولایت و انزجار از استکبار جهانی را اعلام کردند.

پس از اتمام راهپیمایی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و در حرم کریمه اهل بیت به ایراد سخن پرداخت.

وی در سخنانی بیان کرد: ملت گزینه های روی میز آمریکا را به تمسخر کشید، شما اگر می توانستید کاری علیه ملت ایران بکنید حتما انجام می دادید، این که دم از گزینه های روی میز می زنید مثل غرش های یک شیر پیر است که جرات حمله ندارد./927/پ202/ج

ارسال نظرات