۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۶۷۲
امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

عشق رهبری در خون ملت ایران جریان دارد

خبرگزاری رسا ـ ماموستا بیضاوی با بیان این که عشق رهبری با خون جوانان ایران آمیخته شده است، گفت: حضور گسترده مردم آذربایجان غربی که ترکیبی از اقوام، ادیان و مذاهب گوناگون است نمونه بارزی از وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.
 رهبر انقلاب

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: امروز اقوام، ادیان و مذاهب مختلف آذربایجان غربی در راهپیمایی شرکت کرده اند تا وحدت و اقتدار ملی را به نمایش گذارند.

 

وی با بیان این که همبستگی و اتحاد ملت ایران برجان دشمن لرزه می اندازد، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که عشق به رهبری با خون ملت ایران و به ویژه جوانان آمیخته شده است و آنها با هر قومیت، مذاهب و دین پیرو آرمانهای نظام و اصل ولی فقیه هستند.

 

ماموستا بیضاوی 22 بهمن را نقطه عطفی در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: این تحول بزرگ تأثیر ویژه‌ای در آینده تمام کشورهای اسلامی دارد.

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را نتیجه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز چشم امید ملت‌های ستمدیده جهان به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشارهبه این که حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی امروز در خارج از مرزهای ایران رصد می شود، اذعان داشت: دوستان با دیدن اجتماع پرشور مردم احساس شور و شعف کرده و دشمنان نیز از به وحششت می افتند.

 

ماموستا بیضاوی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی را شکستی برای دشمنان اسلام برشمرد و افزود: بسیاری از بدخواهان نظام جمهوری اسلامی امروز با ترس و وحشت اخبار را رصد می ‌کنند.

 

وی  تصریح کرد: برخی از بیگانگان تصور می کنند که با فشارهای اقتصادی و تهدیدها می توانند ملت را از حرکت بازدارند در حالی که ملت همیشه در صحنه ایران امروز بار دیگر ثابت کردند که به معنای واقعی همیشه در صحنه هستند و نظام را پشتیبانی خواهند کرد./936/پ202/س

ارسال نظرات