۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۶۷۸

فریاد «مرگ بر آمریکا» در مشهد الرضا طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ امروز حضور مردم مشهد مقدس در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر و چشمگیر بود و این صحنه همدلی در واقع تجدید میثاقی با آرمام های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب بود.
راهپيمايي 22 بهمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امروز مردم مشهد نیز همنوا با مردم سراسر ایران با حضور پررنگ خود گزینه روی میز خویش را که همان اتحاد و همبستگی و دفاع  و اطاعت از ولایت در سرزمین ولایت مدار مشهد مقدس است به جهانیان نشان دادند و با فریاد مرگ بر آمریکا دوباره کاخ استکبار و استعمار را به لرزه در آوردند.

 

امروز حضور مردم مشهد مقدس در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر و چشمگیر بود و این صحنه همدلی در واقع تجدیدی میثاقی با آرمام های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب بو و آنان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌ بودند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی 22 بهمن در مشهد مقدس از میدان  شهدا آغاز شد و به سمت حرم رضوی ادامه پیدا کرد و شرکت‌ کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

‌ملت بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود دوباره در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند./934/پ203/س

 

ارسال نظرات