۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۶۸۶
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

مردم جواب محکمی به اهانت‌های استکبار جهانی دادند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعتی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور پر شور خود جواب محکمی به توهین کنندگان ملت ایران دادند.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه موقت قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم در مراسم بزرگداشت روز 22 بهمن که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران 35 سال پیش با رهبری مدبرانه امام راحل و حضور گسترده مردم در صحنه به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: این حرکت عظیم تاریخی امام خمینی(ره) در استمرار آن با رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به پیش رفت و امروز به عنوان نظامی مقتدر و سرافراز  داعیه‌دار زمینه‌سازی حضور حضرت ولیعصر (عج) در جهان است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان این‌که ایمان به ولایت در کشور همواره رو به افزایش است، اظهار داشت: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ذره‌ای از ارادت مردم به انقلاب و نظام کم نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعتی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور پر شور خود جواب محکمی به توهین کنندگان ملت ایران دادند.

وی از مردم مؤمن، ولایت مدار و همیشه در صحنه قم تشکر کرد و افزود: امروز مردم قم به ندای رهبری و مراجع تقلید لبیک گفتند و با حضور پر شور حماسه ماندگار دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت کردند./927/پ203/ج

ارسال نظرات