۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۶۸۸
آیت الله حیدری تأکید کرد؛

وفاداری مردم به نظام اسلامی پاسخی قاطع به دشمن

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های دشمن است، گفت: این حضور بهترین پاسخ برای تهدیدات و اراجیف‌ دشمنان نظام و انقلاب است.
آيت الله محسن حيدري

آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شهرستان اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یوم الله 22 بهمن را روز پیروزی اسلام بر کفر دانست و افزود: 35 سال پیش در چنین روزی اراده خدا از آستین ملت ارکان حکومت طاغوت 2500 ساله فرو ریخت.

امام جمعه موقت اهواز حضور پرشور مردم را نشان دهنده وفاداری آنان به نظام اسلامی دانست و افزود: این حضور، پشتوانه انقلاب و لبیک دیگری به رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله حیدری، با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های دشمن است، گفت: این حضور بهترین پاسخ برای تهدیدات و اراجیف‌ دشمنان نظام و انقلاب است.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به حضور اقوام مختلف در راهپیمایی امروز در خوزستان، خاطر نشان کرد: اقوام خوزستانی همواره در کنار یکدیگر در یک جبهه واحد در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

نماینده مردم خوزستان با بیان این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها نشان دهنده آمادگی ملت ایران است، اظهار داشت: این حضور نشان دهنده درک شرایط حساس کنونی از سوی ملت ایران است./9464/ت302/س

ارسال نظرات