۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۹۷۶۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

22 بهمن امسال نمایش انسجام و استکبار ستیزی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با انسجام بیش از پیش نفرت خود را از بدخواهی های جهان غرب به سردمداری آمریکا اعلام کردند.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار باشکوه بوده است، ابراز داشت: ملت ایران با جدیت خاصی در این مانور بزرگ شرکت کرد.

وی با اشاره به حس تکلیف گرایانه ملت ایران تصریح کرد: مردم نظام جمهوری اسلام ایران حضور خود در صحنه های سیاسی را تکلیفی شرعی می دانند.

حجت الاسلام بلک با تأکید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که حماسه سیاسی و اقتصادی باید محقق شود، اظهار داشت: یکی از جلوهای حماسه سیاسی در ابتدای سال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود که در انتهای سال با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به پایان خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمن را ناکام گذاشت، تأکید کرد: دهه فجر دهه ای که دشمن 35 سال از  آن هراسان بوده است.

حجت الاسلام بلک حضور مردم در این اجتماع عظیم را برای دشمن شکننده عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی برای براندازی و نابودی نظام اسلامی به هرکاری دست می زند و برای رسیدن به هدف شوم خود حتی ملت خویش را به خطر می اندازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با انسجام بیش از پیش نفرت خود را از بدخواهی های جهان غرب به سردمداری آمریکا اعلام کردند./9458/پ203/س

ارسال نظرات