۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۹۷۶۹۷
نماینده مردم اهواز:

حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده میل آنان به مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که حضور همیشگی ملت ایران در صحنه، وظیفه مسؤولان را دوچندان می کند، خاطر نشان کرد: این حضور نشان می دهد که هرگز نباید در برابر دشمن سازشگری و تسلیم پذیری داشته باشیم.
سيد شکرخدا موسوي، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

سید شکر خدا موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شهرستان اهواز، در گفتوگو با خبرنگاران، راهپیمایی 22 بهمن نماد تحاد و همبستگی ملت ایران دانست و افزود: مردم خوزستان با حضور پرشور خود اقتدار خود را به رخ مستکبران کشید.

وی شعارهای ملت ایران را نسبت به هرسال کوبنده تر دانست و خاطر نشان کرد: ایستادگی و حضور پرشور ملت ایران نظام جمهوری اسلامی ایران را به قله افتخار می رساند.

موسوی با بیان این که حضور همیشگی ملت ایران در صحنه وظیفه مسؤولان را دوچندان می کند، خاطر نشان کرد: این حضور نشان می دهد که هرگز نباید در برابر دشمن سازشگری و تسلیم پذیری داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور پررنگ مردم را نشان دهنده باور مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در طول 35 سال گذر از انقلاب اسلامی ایران نشان دادند تا آخرین قطره خون از ارزش های نظام اسلامی دفاع می کنند.

وی حضور مردم را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران هرگز از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و منافع ملی را با هیچ مسأله ای عوض نخواهد کرد./9464/ت303/ج

ارسال نظرات