۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۹۷۷۱۵
وزیر بهداشت و درمان:

امیدواریم بده بستان‌های دیپلماتیک ختم به موفقیت شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم مسیری که دولت در فضای بین المللی و بده بستان‌های دیپلماتیک انتخاب کرده به موفقیت ختم شود، این مسئله نیازمند صبر است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند به‌طور قطع ما در این مسیر متضرر نخواهیم شد.
امیدواریم بده بستان‌های دیپلماتیک ختم به موفقیت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در جمع راهپیمایی کنندگان دامغانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ما 35 سال پیش با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با رهبری مجاهدی نستوه و روحانی جلیل القدر و رهبری بی همتا به پیروزی رسید و منشا تحولات عظیمی در منطقه و جهان شد.

 

وی تصریح کرد: شهرها و روستاهای کشور ما در زمان رژیم مستبد پهلوی از داشتن پزشک عمومی، پرستار، آب آشامیدنی سالم، برق، جاده و بسیاری از نیازهای اولیه زندگی محروم بود اما به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ما حتی یک پزشک خارجی در کشور نداریم و خبری از آن محرومیت‌های گسترده نیست.

 

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که فشار ابر قدرت‌ها و دولت‌های سلطه‌گر هر روز بر کشورمان افزون تر می‌شود و برای موفقیت باید از مسیر‌هایی به مراتب پیچیده‌تر از دوران پیروزی انقلاب عبور کنیم.

 

وزیر بهداشت خاطر‌نشان کرد: در تمامی جلسات هیئت دولت اصولی همچون تقویت یکپارچگی کشور، پرهیز از تشنج‌آفرینی داخلی و خارجی، مذاکره با قدرت‌های بین المللی با حفظ عزت مردم ایران و تلاش برای بهبود وضعیت معیشت، تورم و بیکاری در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.

 

قاضی‌زاده هاشمی افزود: امیدواریم مسیری که دولت در فضای بین المللی و بده بستان‌های دیپلماتیک انتخاب کرده به موفقیت ختم شود، این مسئله نیازمند صبر است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند به‌طور قطع ما در این مسیر متضرر نخواهیم شد.  

 

وی اضافه کرد: تمامی تصمیمات در حوزه سیاست خارجی کشور و مذاکره با دولت های 1+5، با هماهنگی و تبادل نظر با قوای سه گانه، شورای عالی امنیت ملی و تحت هدایت و رهبر معظم انقلاب انجام می شود و این مذاکرات اتمام حجتی با طرف‌های مذاکره و در راستای مصلحت کشور است./977/پ202/س

ارسال نظرات