۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۹۷۷۵۹
استاندار آذربایجان غربی:

حضور دشمن شکن مردم بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن آورده است: بار دیگر حضور افتخارآمیز، به یاد ماندنی و دشمن شکن مردم در طلیعه معطر سی و ششمین بهار پیروزی صفحه دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.
قربانعلي سعادت، استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از مردم استان به جهت حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

 

در متن این پیام خطاب به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی آمده است: بار دیگر حضور افتخارآمیز، به یاد ماندنی و دشمن شکن شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و در سالروز انفجار نور و در طلیعه معطر سی و ششمین بهار پیروزی صفحه دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

 

 

 

سعادت اضافه کرده است: حضور باشکوه و پر از شور شما مردم استان از هر ایل و تباری که بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

 

 

 

 

 استاندار آذربایجان غربی افزوده است: شما مردم شجاع و غیور آذربایجان غربی همانند سال های گذشته پرشورتر و دشمن شکن در این گردهمایی بزرگ انقلاب شرکت و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت و جلوه های بی نظیری از شکوه و اقتدار ملی را ترسیم کردید.

 

 

 

 

 

سعادت در این پیام با قدردانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مردم شریف آذربایجان غربی در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده، آورده است: از درگاه حضرت حق دوام توفیق و سلامت مقام معظم رهبری و بهروزی و پیروزی شما مردم صبور، فهیم و فرهیخته استان را مسئلت دارم./936/د102/ب

ارسال نظرات