۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۹۷۷۸۴
حجت الاسلام حسناتی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اوج ذلت و خواری دشمن را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی حضور در راهپیمایی را نماد شکرگزاری مردم دانست و بیان داشت: در این 35 سال خداوند مواهبی را بر ملت ایران نازل کرده است، که حضور در چنین صحنه هایی نشانگر قدرشناسی و شکر از این مواهب است.
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، یوم الله 22 بهمن پیروزی انقلاب را راه رسیدن به عزت، شرف و حیات و زندگی جاوید دانست و گفت: امام خمینی با پیروی از آموزه های دین و روش اولیاء الهی ایران را به سرمنزل پیروزی نهایی رساند.

وی حضور مردم در راهپیمایی را جهاد در جبهه توحید و دفاع از حریم الهی عنوان کرد و افزود: مردم ایران در پاسخ به ندای اسلام و ولی زمانشان با بصیرت و احساس مسؤولیت در صحنه حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام حسناتی حضور در راهپیمایی را نماد شکرگزاری مردم دانست و بیان داشت: در این 35 سال خداوند مواهبی را بر ملت ایران نازل کرده است، که حضور در چنین صحنه هایی نشانگر قدرشناسی و شکر از این مواهب است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی ملت از نمونه های این مواهب و نعم الهی است، ملتی که در زمان طاغوت رو در روی یکدیگر ایستاده بودند، با پیروزی انقلاب و لطف خداوند همه یک صدا به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد، فرو ریختن ترس را نشانه ایمان ملت دانست و گفت: این ملت به وسیله ضمیمه شدن روح الهی در وجودشان چنان جرأتی پیدا کردند که در برابر بزرگترین ابرقدرتان جهان ایستادند.

وی در ادامه بیان داشت: جشن پیروزی انقلاب تبلور ایمان جوانان، آزادگان و شهدایی است که با ایمان خود قهرمانانه در میدان ایستادند و لحظه ای عزت این کشور را به دست دشمن ندادند.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به نمودهای ذلت مردم در دوران طاغوت گفت: در دوران طاغوت عزاداری سیدالشهدا(ع) با دعا برای یزیدیان انجام می شد و این در حالی بود که این امام با شعار هیهات من الذله به پیکار یزیدیان رفته بود و امام با رهبری خردمندانه خود بار دیگر پیام سیدالشهداء(ع) را زنده کرد.

حجت الاسلام حسناتی از دیگر پیامدهای انقلاب را رسیدن به علم، آگاهی و بصیرت دانست و بیان داشت: دشمنان بشریت در صدد آن بودند که این ملت را در نهایت جهل و بی خبری قرار دهند در حالی که پیام قرآن و اسلام علم، معرفت و بصیرت بود.

نماینده ولی فقیه درباره نقشه های دشمن در براندازی این انقلاب گفت: از زمان پیروزی تا اکنون دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا کشور ایران را تکه تکه و ویران کند، ولی ملت ایران با درایت و هوشیاری که ویژگی مشخصه آن است، در برابر تمام جنگ ها، ترورها و تحریم ها ایستاد و تروریزم را به زانو در آورد.

وی درباره نتیجه این تحریم ها و جنگ ها گفت: این نقشه ها چیزی جز خواری دشمن در پی نداشت چنان که اکنون شاهد هستیم که صدامیان چیزی جز برقرار شدن یک دولت شیعی در عراق و به زانو نشستن وهابیان نتیجه دیگری نداشته است.

حجت الاسلام حسناتی درباره وظیفه اکنون ملت بعد از 35 سال از انقلاب افزود: این انقلاب مقدمه نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) است و این ملت باید هم چنان به فرمان رهبری همان گونه که حماسه سیاسی آفریدند، حماسه اقتصادی را نیز رقم بزنند./939/ت302/ب

ارسال نظرات