۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۸۸۴

ستاد راهیان نور در حوزه علمیه آذربایجان غربی تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: امسال با تشکیل ستاد راهیان نور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، طلاب و روحانیون در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
ستاد راهیان نور در حوزه علمیه آذربایجان غربی تشکیل شد

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: امسال ستاد راهیان نور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تشکیل شده است.

 

 وی ادامه داد: بر همین اساس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان حدود 120نفر از طلاب مدارس علمیه استان را در قالب سه کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می کند.

 

حجت الاسلام مقدم مدت سفر به مناطق جنوب را چهار روز اعلام کرد و افزود: طلاب و روحانیون در این سفر معنوی از مناطق شلمچه، هویزه، دوکوهه، آبادان، اروند کنار بازدید خواهند کرد.

 

وی با بیان این که اعزام کاوران ها از هشت فروردین ماه آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: کاروان های خانوادگی نیز در همان تاریخ اعزام خواهد شد.

 

به گفته حجت الاسلام مقدم، افرادی که مایلند با خودروی شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب سفر کنند در قالب کاروان خودروهای شخصی سازماندهی شده و محل اسکان، تغذیه و راوی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

 

 وی اعلام کرد: هزینه ثبت نام برای هر نفر سیصد هزار ریال برآورد شده است.

 

معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در ادامه به حضور طلاب و اساتید به عنوان مبلغ کاروان خبر داد و افزود: علاوه بر اعزام طلاب برای باز دید از مناطق، روحانیون به عنوان مبلغ درکاروان های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: سال گذشته 200 نفر از روحانیون به عنوان مبلغ کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین از علماء و روحانیون جانباز و ایثار گر به عنوان راوی در کاروان های راهیان نور استفاده خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به اعزام طلاب و روحانیون از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان به عمره مفرده و عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: بر این اساس امسال چهار نفر به عتبات عالیات و حدود 20 نفر به عمره مفرده مشرف می شوند./936/ت302/ب

ارسال نظرات