۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۹۱۵
امام جمعه زاهدان:

شکوه و عظمت حماسه 22 بهمن دنیای استکبار را در حیرت فرو برد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان راهپیمایی 22 بهمن را شکوه آفرین دانست و گفت: حماقت دشمن موجب شد ملت ما خشمگین شده و در صدد آن برآیند که مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بکوبند.
آيت الله عباسعلي سليماني آيت الله عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشکر فراوان از حضور پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن،‌ اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در انتخابات به حق حماسه بود اما صحنه دفاع از کیان نظام نیز حماسه عظیم و عجیب و بی نظیری بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان 22 بهمن را روز پیروزی مشت بر شمشیر خواند و افزود: مردم عزیز ما در جهان بی مثل و مانند هستند؛ خدمت مقام معظم رهبری به دلیل این پشتوانه عظیم امت بیدار و آگاه، تبریک عرض می کنم.

امام جمعه زاهدان با بیان این که راهپیمایی امسال دو خصوصیت مهم داشت، گفت: یکی حضور انبوه مردم که بسان سیل بنیان‌کنی در برابر همه مشکلات و ناهمواری‌ها هستند و دوم پر رنگ بودن حضور جوانان بود؛ البته مردم و به ویژه جوانان سال‌های پیش نیز در راهپیمایی یوم الله شرکت می کردند اما امسال شکوه و عظمت بی‌نظیری داشت.

آیت الله سلیمانی با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع)، ابراز داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دقیقا مصداق افراد نادان هستند.

وی افزود: اگر مسأله ددمنشی دنیای استکبار، مسأله تحریم‌ها، نادیده انگاری تعهدات مذاکرات ژنو نبود شاید این میزان مردم حضور پیدا نمی کردند؛ همه این مسائل و تهدیدات آمریکایی‌های تبهکار و اراجیفی مبنی بر این که «گزینه نظامی روی میز است» موجب خشمگین شدن و حساس شدن مردم شد و بر آن شدند تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان بکوبند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ملت ما بار دیگر نشان دادند که پای انقلاب‌شان هستند و در مسیر تجدید میثاق با امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس، همچنان استوارند./ 928/ت302/ج

 

ارسال نظرات